A 3h építésziroda 1994 óta működik. Legfontosabb számunkra, hogy a minőségi, időtálló modern építészet gyakorlása mellett megbízóinkat magas színvonalon, széleskörűen szolgáljuk ki.
Új kollégát keresünk, aki irodavezetőként erősítené meglévő csapatunkat:
irodánk adminisztrációjának vezetésében, ami a titkársági rutinfeladatok mellett a projektek pénzügyi követését, szerződések, teljesítésigazolások kezelését jelenti. Előny a jó kommunikációs készség, a rendszerekben való gondolkozás. Feladat az iroda által tervezett épületek megjelentetésében való közreműködés, a facebook és a honlap frissítése.
Bővebben arról, miben számítunk majd rád:
- szervezési tevékenységekben
- szerződések nyomonkövetésében
- számlák összerendezésében
- publikációs anyagok előkészítésében, dokumentálásban stb.
- rutinfeladatok: telefonok, e-mailek kezelése, (angol nyelven is!) irodai rendszerek működtetése
- vendégek fogadása, kiszolgálása stb.
Fontos, hogy:
- rendelkezz minimum felsőfokú végzettséggel
- legyen jó kommunikációs és szervező készséged
- jól írj szöveget
- legyen aktív angol nyelvtudásod
- ne okozzon problémát az esetleges váratlan szituációk kezelése
- tudsz önállóan, pontosan dolgozni Word ill. Excel programokkal
Örülünk, ha:
- nem kérdés számodra a magas minőség
- elég dinamikus és empatikus vagy
- lelkesedésből és nem muszájból végzed a munkádat
- értesz a közbeszerzések összeállításához
- több éves tapasztalatod van adminisztratív munkakörben
- ha tudsz angolul és érdekel az építészet keress meg bennünket, mert Rád van szükségünk.
Amit kínálunk:
- kellemes irodai környezet, jó légkör
- összetartó csapat
- kiszámítható munkavégzés
- stabil háttér
- változatos feladatok
Munkavégzés helye:
- 1094 Budapest, Ferenc krt. 37.
Munkabér
- nettó 400 000 - 600 000 Ft / hó
Munkavégzés helye
Budapest