

Feladatok:
- Az IT támogató folyamatokba beletanulhatsz – szoftvertámogatás oldalról, szereped lesz egy egyedi szoftver supportjában
- Onboarding és betanítás után a ticketing rendszer kezelése, hibajegyek kezelése és megválaszolása önálló feladatként kerül hozzád
- Egyedi Szoftverünk betanítás után annak oktatása a partner cégek felhasználói felé, belső munkatársak felé feladataid része lesz
- Részt vehetsz üzleti hiba jelentések nyomán azok gyökér-ok elemzésében (root cause analysis)
- IT-s projektekben történő közreműködéseddel szakmai tudásra tehetsz szert
- Szenior munkatársak munkáját támogathatod – vállalatirányítási rendszer upgrade során
Elvárások:
- Folyamatban lévő felsőfokú IT tanulmányok (nappali aktív hallgatói jogviszony)
- Microsoft Office programok ismerete (Excel, PowerPoint, Word)
- Legalább 1,5 éves gyakornoki idő vállalása
- Szívesen dolgozol csapatban
- Könnyen kommunikálsz telefonon, emailben és személyesen
- Szereted a logikai feladatokat
- Proaktívan veted bele magad a munkába és a megoldásokat keresed
Előnyök:
Ajánlatunk:
- Bruttó 2600 Ft/óra
- Hosszú távú diákmunka-lehetőség
- Támogató, fejlesztő vezetők
- Szakmai és egyéni fejlődési lehetőségek egy stabil, folyamatosan növekvő cégnél
- Szakmai gyakorlat leigazolása
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest