Feladatok:
- 1. szintű IT-támogatási segítség nyújtása, elsődleges kapcsolatfelvételi pont
- Különböző csatornákon, többek között telefonon és e-mailen keresztül beérkező
- A kapcsolatfelvételekkel kapcsolatos adatok részletes rögzítése a ticketing-rendszerben.
- Az 1. szinten nem megoldható ügyek 2. szintre továbbítása.
- A felhasználók tájékoztatása, a folyamatban lévő ügyek kezelése és proaktív
- Az ügyfél-elégedettség fenntartására és fokozására irányuló motiváció.
Elvárások:
- Felsőfokú vagy anyanyelvi szintű holland nyelvismeret, valamint erős, min. középfokú
- Kötelező korábbi ügyfélszolgálati tapasztalat; IT műszaki támogatási vagy IT
- Egyetemi végzettség – szeretettel várjuk a frissdiplomásokat!
- Nyitottság új ismeretek elsajátítására, valamint ügyfélcentrikus szemlélet.
- Kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs- és kifejezőkészség.
- Csapatorientált, emellett rugalmas, összeszedett és dinamikus személyiség.
- Logikus gondolkodásmód és problémamegoldó-képesség.
- Nyitottság műszakos munkavégzésre.
Ajánlatunk:
- Versenyképes fizetés, éves prémium és kafetéria.
- Vállalati képzések.
- Vállalati biztosítási csomag.
- Nyelvtanfolyamok.
- Ingyenes egészségbiztosítás.
- Kedvezményes sportkártya kiváltásának lehetősége.
- Távmunkavégzés lehetősége Magyarország területén belül.
Munkavégzés helye
Magyarország