Feladatok:

Felelősségi kör:
  • 1. szintű IT-támogatási segítség nyújtása, elsődleges kapcsolatfelvételi pont
ügyfélproblémák megoldása során.
  • Különböző csatornákon, többek között telefonon és e-mailen keresztül beérkező
végfelhasználói és internetes hívások és kérések megválaszolása.
  • A kapcsolatfelvételekkel kapcsolatos adatok részletes rögzítése a ticketing-rendszerben.
  • Az 1. szinten nem megoldható ügyek 2. szintre továbbítása.
  • A felhasználók tájékoztatása, a folyamatban lévő ügyek kezelése és proaktív
nyomonkövetése.
  • Az ügyfél-elégedettség fenntartására és fokozására irányuló motiváció.

Elvárások:

  • Felsőfokú vagy anyanyelvi szintű holland nyelvismeret, valamint erős, min. középfokú
angol nyelvtudás.
  • Kötelező korábbi ügyfélszolgálati tapasztalat; IT műszaki támogatási vagy IT
ügyfélszolgálati tapasztalat előnyt jelent, de nem elvárás.
  • Egyetemi végzettség – szeretettel várjuk a frissdiplomásokat!
  • Nyitottság új ismeretek elsajátítására, valamint ügyfélcentrikus szemlélet.
  • Kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs- és kifejezőkészség.
  • Csapatorientált, emellett rugalmas, összeszedett és dinamikus személyiség.
  • Logikus gondolkodásmód és problémamegoldó-képesség.
  • Nyitottság műszakos munkavégzésre.

Ajánlatunk:

  • Versenyképes fizetés, éves prémium és kafetéria.
  • Vállalati képzések.
  • Vállalati biztosítási csomag.
  • Nyelvtanfolyamok.
  • Ingyenes egészségbiztosítás.
  • Kedvezményes sportkártya kiváltásának lehetősége.
  • Távmunkavégzés lehetősége Magyarország területén belül.

Munkavégzés helye

Magyarország

Jelentkezem az állásra ›