

A hirdetés már lejárt!
IT Helpdesk munkatárs
Vállalatunk XIII. kerületi irodájába (Agora irodaház) keresünk új munkatársat az alábbi pozícióba:
IT Helpdesk munkatárs
Munkavégzés helye:
Budapest XIII. kerülete, próbaidő után home office lehetőség.
Feladatok:
- Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére;
- Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása;
- Telefonos, JIRA és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban;
- Rendszerhasználattal kapcsolatos felhasználói oktatások;
- Informatikai nyilvántartási feladatok ellátása, dokumentációk napra készen tartása;
- Cégen belüli társterületekkel való együttműködés az IT szolgáltatás igényeik hatékony kielégítése céljából.
Elvárások:
- Affinitás és érdeklődés az IT szakma iránt (Windows kliens rendszerek, hardwares és hálózati alapismeretek);
- Középfokú végzettség;
- Jó kapcsolatteremtő készség a userekkel történő napi szintű kommunikáció miatt;
- Felelősségteljes, proaktív, önálló munkavégzés;
- Csapatmunka-orientált hozzáállás.
Előnyt jelent:
- Atlassian ökoszisztéma ismerete;
- 0,5-2 év vállalati rendszergazdai tapasztalat (Windows, O365 és Azure);
- B kategóriás jogosítvány és jármű vezetési tapasztalat.
Amit kínálunk:
- Fiatalos, professzionális környezet, jó hangulat;
- Kihívást jelentő feladatok, dinamikus szakmai fejlődési lehetőség (akár 1-2 éven belül);
- Rugalmas munkaidő, home office lehetőség;
- Szakmai szintnek megfelelő bérezés, cafeteria rendszer;
- Rendszeres csapatépítő tréningek;
- Stabil nagyvállalati háttér, hosszú távú munkalehetőség, határozatlan idejű munkaszerződéssel.
Munkavégzés helye
Budapest