Feladatok:
- A banki, és azon belül az IT kockázatkezelési folyamatok és módszertanok elsajátítása és alkalmazása
- A banki IT folyamatok és kapcsolódó kontrolljainak megismerése, ennek kapcsán a felmerülő kockázatok feltárásának és kiértékelésének támogatása a hatályos módszertan alapján;
- Részvétel az ICT kockázatmenedzsment módszertan kialakításában, valamint módszertanban meghatározott feladatok végrehajtásában, támogatásában;
- ICT kockázatelemzések és kockázat értékelések készítése az érintett szakterületek bevonásával;
- A külső adatszolgáltatási, belső riportolási és Risk nyilvántartási igények proaktív támogatása és/vagy koordinálása;
- Részvétel a belső és külső ellenőrzések által feltárt kockázatok kezelésének IT oldali koordinálásában és szakmai támogatásában;
- Szorosan együttműködés az Anyavállalattal és a banki társterületekkel a kockázatok és kapcsolódó elemzések elkészítése kapcsán;
- Jelentések készítése a Bank ICT kockázatokkal kapcsolatos tevékenységéről
- IT folyamatok fejlesztésére, újítására javaslatok megfogalmazása, ezzel hozzájárulva a működés optimalizálásához.
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest