Feladatok:
- /Devops, MS, L3 support, BA feladatok - Cafeteria rendszer - Hibrid munkavégzés/*
- A jelenlegi architektúra megismerését követően előremutató változtatások kezdeményezése
- IT környezetek felmérési módszertanának fejlesztése, oktatásába
- IT csapat támogatása az új modulok telepítésének és üzemeltetésének oktatásán keresztül
- Ügyféltámogatási tevékenységben az IT feladatokat L3 szinten való támogatása, melyek a következő témákban jellemzők:
- Részvétel projektek IT környezetének felmérésében
- Telepítési feladatok támogatása
- Hibakeresés, hibaelemzés, megoldási javaslatok megfogalmazása
- Részvétel a vállalati rendszerek üzemeltetésében fellépő problémák kezelésében
- Termék fejlesztés támogatása IT környezeti mérések és vizsgálatok elvégzésével
- A tapasztalati úton és mérések során összegyűjtött információk alapján javaslattétel a termékfejlesztés irányára és a folyamatok hatékonyabbá tételére,
- Ügyfelek és a piac üzleti igényeinek megértése, folyamatok, elvárások megfogalmazása,
- A technológiai trendek, tendenciák folyamatos figyelemmel kísérése,
- Várható szakmai aktualitások megismerése, ezek bevezetésének, gyakorlatba ültetésének kezdeményezése,
- Az üzleti igények szakmai egyeztetése az érintettekkel (szponzor, megrendelő, ügyfél, felhasználó),
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel magyar és angol nyelven
- Részvétel a kiadások tartalmának és ütemezésének támogatásában a fejlesztési feladatok megfogalmazásával és priorizálásával,
- Az elkészült fejlesztések specifikáció szerinti működésének ellenőrzése, átvétele, átadása tesztelésre.
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest