Feladatok:

  • /Devops, MS, L3 support, BA feladatok - Cafeteria rendszer - Hibrid munkavégzés/*
Partnerünk meghatározó szereplő a magyar piacon, akik innovatív szoftveres megoldásokkal támogatják ügyfeleiket a hatékonyabb működésben. Folyamatosan fejlődő technológiával és szakmai támogatásukkal teszik gördülékenyebbé az üzleti folyamatokat. Feladatok
  • A jelenlegi architektúra megismerését követően előremutató változtatások kezdeményezése
  • IT környezetek felmérési módszertanának fejlesztése, oktatásába
  • IT csapat támogatása az új modulok telepítésének és üzemeltetésének oktatásán keresztül
  • Ügyféltámogatási tevékenységben az IT feladatokat L3 szinten való támogatása, melyek a következő témákban jellemzők:
  • Részvétel projektek IT környezetének felmérésében
  • Telepítési feladatok támogatása
  • Hibakeresés, hibaelemzés, megoldási javaslatok megfogalmazása
  • Részvétel a vállalati rendszerek üzemeltetésében fellépő problémák kezelésében
  • Termék fejlesztés támogatása IT környezeti mérések és vizsgálatok elvégzésével
  • A tapasztalati úton és mérések során összegyűjtött információk alapján javaslattétel a termékfejlesztés irányára és a folyamatok hatékonyabbá tételére,
  • Ügyfelek és a piac üzleti igényeinek megértése, folyamatok, elvárások megfogalmazása,
  • A technológiai trendek, tendenciák folyamatos figyelemmel kísérése,
  • Várható szakmai aktualitások megismerése, ezek bevezetésének, gyakorlatba ültetésének kezdeményezése,
  • Az üzleti igények szakmai egyeztetése az érintettekkel (szponzor, megrendelő, ügyfél, felhasználó),
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel magyar és angol nyelven
  • Részvétel a kiadások tartalmának és ütemezésének támogatásában a fejlesztési feladatok megfogalmazásával és priorizálásával,
  • Az elkészült fejlesztések specifikáció szerinti működésének ellenőrzése, átvétele, átadása tesztelésre.

Munkavégzés helye:

Budapest + heti 2 nap HO a próbaidő után

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›