A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb ICT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.
- Mainframe alkalmazások üzemeltetése (autógyártás, banki folyamatok stb.)
- Legmagasabb szintű IBM ipari technológiák megismerése (Mainframe; DB/DC, OPC, JCL és még továbbiak...)
- IBM Mainframe architektúra üzemeltetése - nemzetközi nagyvállalati ügyfeleink részére, a folyamatos 0-24 órás rendelkezésre állás biztosítása
- A felmerült problémák, események gyors és pontos kezelése
- Az ügyféltől érkező kérések végrehajtása
- Új, standard folyamatok, metódusok és megoldások fejlesztése, üzemeltetési munkafolyamatok automatizálása
- Rendszeres kapcsolattartás német és más nemzetközi kollégákkal/ügyfelekkel
Végzettség:
- Folyamatos műszakrend vállalása / DuPont Shift Schedule
- Legalább középfokú angol és/vagy német nyelvtudás
- Informatikai tanulmányok és/vagy releváns IT tapasztalat
- Önálló precíz munkavégzés
Előny:
- Mainframe területen szerzett tapasztalat
- Alap z/OS rendszer és subsystem ismeretek
- TSO, ISPF, JCL tudás, Batch/Scheduling ismeretek
- Ms Office programok magas színtű ismerete (Excel, Word, PPT)
* Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest