Közel 30 éve működő, magyar tulajdonban lévő, ipari automatizálás, bel- és külkereskedelemmel, valamint megújuló energiával foglalkozó cég megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

Feladatok:

A beérkező és kimenő árukészlet dokumentálása, nyilvántartása, A központ és a külképviseletek rendeléseinek rögzítése és lebonyolítása, Levelezések bonyolítása, Kapcsolattartás a fuvarozókkal, Ügyfelekkel és belső társosztályokkal, Esetenként Ügyfeleink részére számlák kiállítása, Ügyfelek számlákkal kapcsolatos reklamációinak (visszáru, sztornó számla) kezelése

Elvárások:

1-2 éves, releváns szakmai tapasztalat kereskedelem területén, Minimum középfokú végzettség, Felhasználói szintű számítógépes ismeret, Angol nyelv középszintű ismerete (főképpen írásban legyen erős), Precízitás, pontos munkavégzés

Előnyök:

Műszaki affinitás, műszaki kereskedelemben szerzett szakmai tapasztalat, Pénzügyi ismeretek (főleg a számlázás területén), Valamilyen vállalatirányítási/ügyviteli rendszer ismerete

Ajánlatunk:

Hosszútávú, stabil munkahely, Fix munkaidő (H-P: 6:45-15:00), Összetartó csapat, remek hangulattal, Cafeteria (szabadon választható elemekkel), Mentális egészséget támogató program, Lojalitás alapú egészségbiztosítás, Tanulási, fejlődési lehetőségek, , Munkaidő:, Teljes, 8 órás
Műszaki affinitás, műszaki kereskedelemben szerzett szakmai tapasztalat, Pénzügyi ismeretek (főleg a számlázás területén), Valamilyen vállalatirányítási/ügyviteli rendszer ismerete

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›