Egészségügyi gépekkel, berendezésekkel foglalkozó nagymultú kereskedelmi cég szerviz környezetben, budapesti logisztikai központjába (XI. kerület) keres Kereskedelmi ügyintéző munkatársat

Feladatok:

  • számlázás
  • szerviz hívások lezárása
  • havi zárások
  • alkatrész beárazás, számlázás, rendelés
  • Scala adatbázis kezelése
  • egyéb irodai feladatok ellátása

Elvárások:

Feltételek/elvárások:
  • minimum középfokú végzettség (közgazdasági vagy kereskedelmi területen szerzett)
  • minimum 2 év szakmai tapasztalat
  • nagyon jó kommunikációs készség (munkatársakkal, partnerekkel)
  • informatikai ismeretek (MS Office csomag alapos, felhasználói szintű ismerete)
  • önálló munkavégzés mellett képesség a csapatmunkára

Előnyök:

  • Scala program ismerete
  • szerviz profilú cégnél szerzett pénzügyi/könyvelői/kereskedelmi gyakorlat
  • tanulásra és szakmai fejlődésre nyitottság

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›