Feladatok:
- A legfontosabb ügyfelek és partnerek kezelése, igényeik pontos megértése és kezelése.
- A cég innovatív termékeinek bemutatása és sikeres értékesítése.
- Személyre szabott ajánlatok készítése és az üzleti lehetőségek fejlesztése.
- Az ügyfélkapcsolatok ápolása és a hosszú távú partnerségek kialakítása.
- Piaci trendek, versenytársak és ügyféligények elemzése.
- Az ügyfelek elégedettségének biztosítása, problémamegoldás.
- A kitűzött célok elérése és folyamatos figyelemmel kísérése.
- Marketing és promóciós kampányok támogatása, termékek ismertségének növelése.
Elvárások:
- Legalább középfokú végzettség, de felsőfokú végzettség, lehetőleg gazdasági vagy kereskedelmi területen előnyt jelent.
- Minimum 2 év releváns tapasztalat Key Account Manager vagy hasonló pozícióban.
- Kiváló kommunikációs és tárgyalási készség.
- Ügyfélorientált gondolkodás és problémamegoldó képesség.
- Csapatmunkára való hajlandóság, de képes vagy önálló döntések meghozatalára is.
- Angol vagy német tudás előnyt jelent.
Ajánlatunk:
- Versenyképes alapbér és teljesítmény alapú bónusz.
- Céges autó, mobiltelefon, laptop biztosítása.
- Képzési és fejlődési lehetőségek.
- Fiatalos, támogató munkakörnyezet.
- Széleskörű juttatások és vállalati programok, külföldi szakmai kiállítások látogatása.
- Nemzetközi vállalati környezet.
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Nagytarcsa