Feladatok:
- vállalat irat- és dokumentumkezelő szoftverének valamint kapcsolódó szolgáltatások értékesítése
- meglévő és új ügyfeleknél történő új üzleti lehetőségek folyamatos, feltérképezése, generálása sikeres értékesítéssel történő lezárása
- árajánlatok, szerződések elkészítése
- projektek nyomon követése, folyamatos kapcsolattartás a belső termékfejlesztéssel, termékbevezetést végző munkatársakkal és az ügyféllel
- folyamatos tájékozódás: a piaci folyamatokról és a versenytársak aktivitásáról,
- tenderek követése
- vevői elégedettség folyamatos nyomon követése, fenntartása
- igényfelmérések, termékbemutatók elvégzése
- rendszeres forecastok készítése
- árajánlatok, megrendelők, szerződések elkészítése
- konferenciákon való részvétel
- szakmai képzéseken való részvétel
Partnerünk egy innovatív vállalatirányítási rendszerrel foglalkozik, bővülő csapatába pedig keresi új key account manager kollégáját, aki a legnagyobb ügyfelekre koncentrálva segíti a sales a csapat munkáját.
- 3-5 év Business to Business értékesítésben szerzett tapasztalat
- Középfokú IT ismeretek
- Felsőfokú végzettség
- Kiváló kommunikációs képesség
- Kitartó, felelősségteljes munkavégzés
- Analitikus, holisztikus gondolkodásmód,
- Képes account stratégiában gondolkodni
- “B” típusú jogosítvány
- Előny:
▪ IT értékesítési tapasztalat
▪ CRM, DMS rendszerismeret
▪ Angol nyelvtudás
- Versenyképes fizetés
- Céges autó
- Telefon, Notebook
- Teljesítményarányos mozgóbér
- Modern irodai környezet
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest