Feladatok:

Te leszel a kirendeltségek vezetője, aki támogatja a csapatokat a mindennapi munkájukban, segíti a célok elérését, és gondoskodik róla, hogy mindenki motiváltan és hatékonyan dolgozhasson a kirendeltségek sikereiért.

Főbb feladataid:

  • Új potenciális partnerek felkutatása, új kapcsolatok kiépítése.

  • Cég teljes szolgáltatás portfóliójának képviselete és az értékesítési célok elérése.

  • Éves üzleti és költségtervek összeállítása, felelősségvállalás azok betartásáért.

  • Erőforrások hatékony felhasználása és új ötletek alkalmazása.

  • Kapcsolattartás a meglévő ügyfelekkel.

  • Tárgyalásokon való részvétel, ajánlatok, pályázatok és szerződések kezelése.

  • Piackutatás, stratégia felülvizsgálata és üzleti tervek előkészítése.

  • Munkatársak kiválasztása, irányítása, képzése és fejlesztése.

  • Jelentések, adatszolgáltatások készítése a vezetőség számára.

  • Egyéb projekt jellegű feladatok ellátása.

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség.

  • HR szolgáltatás értékesítésében, szervezésében és szakmai vezetésben szerzett legalább 3-5 éves tapasztalat, vezetési tapasztalat.

  • Kommunikációs szintű angol nyelvtudás előny.

  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek.

  • B kategóriás jogosítvány és vezetési gyakorlat.

  • Értékesítői attitűd.

  • Problémákat felismerő, kezdeményező, határozott és együttműködő személyiség.

  • Proaktivitás, jó kommunikációs készség.

  • Jó kommunikációs és analitikai készség.

  • Rendszerszemlélet, önállóság.

Munkavégzés helye:

Tatabánya

Munkavégzés helye

Tatabánya

Jelentkezem az állásra ›