Feladatok:
Te leszel a kirendeltségek vezetője, aki támogatja a csapatokat a mindennapi munkájukban, segíti a célok elérését, és gondoskodik róla, hogy mindenki motiváltan és hatékonyan dolgozhasson a kirendeltségek sikereiért.
Főbb feladataid:
Új potenciális partnerek felkutatása, új kapcsolatok kiépítése.
Cég teljes szolgáltatás portfóliójának képviselete és az értékesítési célok elérése.
Éves üzleti és költségtervek összeállítása, felelősségvállalás azok betartásáért.
Erőforrások hatékony felhasználása és új ötletek alkalmazása.
Kapcsolattartás a meglévő ügyfelekkel.
Tárgyalásokon való részvétel, ajánlatok, pályázatok és szerződések kezelése.
Piackutatás, stratégia felülvizsgálata és üzleti tervek előkészítése.
Munkatársak kiválasztása, irányítása, képzése és fejlesztése.
Jelentések, adatszolgáltatások készítése a vezetőség számára.
Egyéb projekt jellegű feladatok ellátása.
Elvárások:
Felsőfokú végzettség.
HR szolgáltatás értékesítésében, szervezésében és szakmai vezetésben szerzett legalább 3-5 éves tapasztalat, vezetési tapasztalat.
Kommunikációs szintű angol nyelvtudás előny.
Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek.
B kategóriás jogosítvány és vezetési gyakorlat.
Értékesítői attitűd.
Problémákat felismerő, kezdeményező, határozott és együttműködő személyiség.
Proaktivitás, jó kommunikációs készség.
Jó kommunikációs és analitikai készség.
Rendszerszemlélet, önállóság.
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Tatabánya