Dinamikusan növekvő, budapesti apartmanokat, hoteleket működtető vállalkozás megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

Feladatok:

Vendégekkel való kommunikáció, Kapcsolattartás szóban és írásban, üzenetek megválaszolása különböző platformokon keresztül, Hirdetések elkészítése, frissítése és karbantartása, Houskeeping szervezésben való aktív részvétel, Másnapi check in és takarítandó lakások riportjának, illetve a vendégek érkezési idejének elkészítése, Fizettetés, számlák kiállítása, számlázó program napi szintű kezelése, Kapcsolattartás és együttműködés a támogató csapattal, Vendég visszajelzések alapján a karbantartandó dolgok napi szintű riportálása, Egyéb adminisztratív feladatok, napi szintű érkeztetés, utaztatás, Az üzemelés során felmerülő problémák intézése, panaszkezelés

Elvárások:

Hasonló pozícióban szerzett tapasztalat, Erős angol nyelvtudás szóban és írásban, Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség, Nyitott, barátságos, vendég orientált személyiség, Pontos, lelkes munkavégzés, Önálló, pro-aktív munkavégzés

Előnyök:

Szakmai tapasztalat, Valamilyen szállodai vagy channel manager program ismerete, B2 kategóriás jogosítvány

Ajánlatunk:

Fiatalos, vidám csapat, Stabil háttér szakmai tulajdonossal, Gyorsan növekvő cég gyors előre lepési lehetőséggel, Barátságos munkakörnyezet, budapesti belvárosi iroda, családias hangulat, , Heti 40 óra 12 órás munkarendben, hétvége is ünnepnap is beosztás szerint, előre egyeztetéssel, Korlátozott Home Office lehetősége a későbbiekben
Szakmai tapasztalat, Valamilyen szállodai vagy channel manager program ismerete, B2 kategóriás jogosítvány

Munkavégzés helye:

Budapest

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›