Feladatok:
Budget tervezés (Negyedéves, éves)
Mérleg és eredménykimutatás előkészítése
Termelési költség kalkulációk (Önköltségi ár, termékhelygyűjtő létrehozása, kezelése SAP-ban)
Havi, negyedéves, éves és ad-hock riportok készítése (belső és anyavállalati szinten)
Beruházás kontrolling (projektekben való részvétel, beruházás nyomon követése)
Tárgyi eszközök kezelése
Likviditás tervezés az anyavállalattal együtt (célok megvalósulásának támogatása és ellenőrzése)
Társosztályokkal való együttműködés
KPI rendszer kialakítása a társosztályokkal
Feladatok optimalizálása terv-tényelemzés
Költséghely kontrolling feladatok ellátása (havi tény-tervelemzés, társosztályokkal való rendszeres megbeszélés a költségek optimalizálását illetően)
Könyvvizsgálat levezetése és koordinálása
Árkalkulációk készítése
Felsőfokú szakirányú (gazdasági) végzettség
kontrolling területen szerzett tapasztalat
Középfokú angol nyelvtudás
MS Office (Excel) magas szintű ismerete
Jó elemző és problémamegoldó készség
Gyors, magabiztos, pontos munkavégzés
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Nyíregyháza