Feladatok:

  • Budget tervezés (Negyedéves, éves)

  • Mérleg és eredménykimutatás előkészítése

  • Termelési költség kalkulációk (Önköltségi ár, termékhelygyűjtő létrehozása, kezelése SAP-ban)

  • Havi, negyedéves, éves és ad-hock riportok készítése (belső és anyavállalati szinten)

  • Beruházás kontrolling (projektekben való részvétel, beruházás nyomon követése)

  • Tárgyi eszközök kezelése

  • Likviditás tervezés az anyavállalattal együtt (célok megvalósulásának támogatása és ellenőrzése)

  • Társosztályokkal való együttműködés

  • KPI rendszer kialakítása a társosztályokkal

  • Feladatok optimalizálása terv-tényelemzés

  • Költséghely kontrolling feladatok ellátása (havi tény-tervelemzés, társosztályokkal való rendszeres megbeszélés a költségek optimalizálását illetően)

  • Könyvvizsgálat levezetése és koordinálása

  • Árkalkulációk készítése

  • Felsőfokú szakirányú (gazdasági) végzettség

  • kontrolling területen szerzett tapasztalat

  • Középfokú angol nyelvtudás

  • MS Office (Excel) magas szintű ismerete

  • Jó elemző és problémamegoldó készség

  • Gyors, magabiztos, pontos munkavégzés

Munkavégzés helye:

Nyíregyháza

Munkavégzés helye

Nyíregyháza

Jelentkezem az állásra ›