Mind-Diák Szövetkezet
Az Essilor a világvezető szemüveglencse gyártójaként élen jár a termékinnovációk terén, 2011 óta minden évben az első 30 között szerepel a Forbes Magazin TOP 100 leginnovatívabb vállatokat felsoroló listáján. Több száz optikai üzlettel, valamint média és grafikai ügynökségekkel állnak állandó kapcsolatban, és a B2B és B2C marketing egyaránt fontos szerepet játszik mindennapjaikban (termékmenedzsment, B2B akciók, B2C kampányok, rendezvények). Ezért folyamatosan változatos feladatokkal, kihívásokkal találkoznak, amelyeket közösen, csapatként oldanak meg.

Feladatok:

  • Promóciók tervezésében és megvalósításában való részvétel
  • Rendezvényszervezés és koordinálás
  • Közösségi oldalakra való tartalomszerkesztés és azok menedzselése
  • Aktív kapcsolattartás az üzleti partnerekkel
  • Egyéb cégen belüli területekkel (értékesítés, vevőszolgálat, pénzügy) való együttműködés
  • Egyéb ad hoc feladatok ellátása

Elvárások:

  • Nappali tagozatos hallgatói jogviszony (marketing területen)
  • Folyékony angol nyelvtudás (írásban és szóban)
  • Felhasználó szintű MS Office ismeret
  • Alapszintű internet technológiai és online marketing ismeret (Google Adwords, Analytics, Facebook stb.)
  • Pontos, gyors és önálló munkavégzés

Munkaidő

  • Hétfő és péntek között, heti minimum 24 óra
  • Diákmunka vállalása minimum 6 hónapig

Amit kínálunk

  • Bruttó 1874 Ft/óra
  • Tapasztalatszerzés egy nemzetközi cégnél marketing területen
  • Rugalmas munkabeosztás
  • Hosszú távú diákmunka

Munkavégzés helye:

Budapest XV.

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›