Az Essilor a világvezető szemüveglencse gyártójaként élen jár a termékinnovációk terén, 2011 óta minden évben az első 30 között szerepel a Forbes Magazin TOP 100 leginnovatívabb vállatokat felsoroló listáján. Több száz optikai üzlettel, valamint média és grafikai ügynökségekkel állnak állandó kapcsolatban, és a B2B és B2C marketing egyaránt fontos szerepet játszik mindennapjaikban (termékmenedzsment, B2B akciók, B2C kampányok, rendezvények). Ezért folyamatosan változatos feladatokkal, kihívásokkal találkoznak, amelyeket közösen, csapatként oldanak meg.
Feladatok:
- Promóciók tervezésében és megvalósításában való részvétel
- Rendezvényszervezés és koordinálás
- Közösségi oldalakra való tartalomszerkesztés és azok menedzselése
- Aktív kapcsolattartás az üzleti partnerekkel
- Egyéb cégen belüli területekkel (értékesítés, vevőszolgálat, pénzügy) való együttműködés
- Egyéb ad hoc feladatok ellátása
Elvárások:
- Nappali tagozatos hallgatói jogviszony (marketing területen)
- Folyékony angol nyelvtudás (írásban és szóban)
- Felhasználó szintű MS Office ismeret
- Alapszintű internet technológiai és online marketing ismeret (Google Adwords, Analytics, Facebook stb.)
- Pontos, gyors és önálló munkavégzés
Munkaidő
- Hétfő és péntek között, heti minimum 24 óra
- Diákmunka vállalása minimum 6 hónapig
Amit kínálunk
- Bruttó 1874 Ft/óra
- Tapasztalatszerzés egy nemzetközi cégnél marketing területen
- Rugalmas munkabeosztás
- Hosszú távú diákmunka
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest