Feladatok:
- részvétel az IT infrastruktúra – beleértve a hardvereket, szoftvereket és hálózatokat – tervezésében, megvalósításában,
- 2. és 3. szintű támogatás, hibaelhárítási feladatok, karbantartási és rendszerfrissítések, beleértve a szervizcsomagokat, javítócsomagokat, biztonsági konfigurációkat,
- a rendszer teljesítményének figyelemmel kísérése és a rendelkezésre állás biztosítása,
- a meglévő konfigurációkezelési és változáskezelési szabályzatok betartása,
- biztonsági eszközök, szabályzatok és eljárások kiválasztása és bevezetése a vállalat biztonsági csapatával együttműködve,
- kapcsolattartás az eladókkal és más IT szakemberekkel a problémák megoldása érdekében,
- különféle eszközök és szolgáltatások konfigurálása és telepítése,
- az alkalmazottak és látogatók által használt hálózat kezelése a központi irodában, nemzetközi helyszíneken, bankfiókokban és biztosítási ügynököknél
- biztonsági eszközök és komponensek bevezetése és kezelése laptopokon és okostelefonokon,
- készenléti rendszerben dolgoznak: minden 5-6. hétben készenlétben kell lenni, átlagosan heti 2 hívás van, de éjszaka vagy hétvégén is előfordulhat.
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest