Társaságunk a magyarországi befektetési piac meghatározó képviselője. Ha szeretnél egy igazán exkluzív irodai környezetben, a Belváros szívében velünk dolgozni, jelentkezz hozzánk. Csapatunkba fiatalos, nyílt, de egyúttal felelősségteljes munkaszemlélettel rendelkező
Middle Office munkatársat keresünk
Főbb feladatok, munkák:
- Ügyfélszerződések, szerződésmódosítások dokumentációjának elkészítése, nyilvántartása, ügyféladatok kezelése
- A szerződéskötést megelőző ügyfél-átvilágítási intézkedések elvégzése, dokumentálása
- A fenti folyamatokhoz köthető egyéb adminisztratív feladatok teljes körű elvégzése
- Összedolgozás egyéb üzleti/társ osztályokkal
- Rendszer tesztelés
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Középfokú végzettség, banki vagy befektetési szolgáltatói területen adminisztratív munkakörben szerzett legalább 3-4 éves tapasztalat/munkatapasztalat
- Pontos, precíz munkavégzés
- MS Office (Excel, Word) felhasználó szintű (gyakorlati) ismerete
- Önálló munkavégzés, megoldás-orientált szemlélet
- Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség, logikus, strukturált gondolkodás
- Ápolt, igényes megjelenés
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Társalgási szintű angol nyelvtudás
Amit kínálunk:
- Azonnali kezdéssel, hosszútávra tervezhető, biztos munkahelyet kínálunk
- Teljes munkaidős alkalmazotti munkaviszony
- Exkluzív irodai környezet, jól megközelíthető helyen
- Jó csapat és munkahelyi légkör
Jelentkezés módja:
- Fényképes önéletrajzzal - nettó bérigény megjelölésével
Munkavégzés helye
Budapest