Társaságunk a magyarországi befektetési piac meghatározó képviselője. Ha szeretnél egy igazán exkluzív irodai környezetben, a Belváros szívében velünk dolgozni, jelentkezz hozzánk. Csapatunkba fiatalos, nyílt, de egyúttal felelősségteljes munkaszemlélettel rendelkező

Middle Office munkatársat keresünk

 

Főbb feladatok, munkák:

  • Ügyfélszerződések, szerződésmódosítások dokumentációjának elkészítése, nyilvántartása, ügyféladatok kezelése
  • A szerződéskötést megelőző ügyfél-átvilágítási intézkedések elvégzése, dokumentálása
  • A fenti folyamatokhoz köthető egyéb adminisztratív feladatok teljes körű elvégzése
  • Összedolgozás egyéb üzleti/társ osztályokkal
  • Rendszer tesztelés

 

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Középfokú végzettség, banki vagy befektetési szolgáltatói területen adminisztratív munkakörben szerzett legalább 3-4 éves tapasztalat/munkatapasztalat
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • MS Office (Excel, Word) felhasználó szintű (gyakorlati) ismerete
  • Önálló munkavégzés, megoldás-orientált szemlélet
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség, logikus, strukturált gondolkodás
  • Ápolt, igényes megjelenés

 

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Társalgási szintű angol nyelvtudás

 

Amit kínálunk:

  • Azonnali kezdéssel, hosszútávra tervezhető, biztos munkahelyet kínálunk
  • Teljes munkaidős alkalmazotti munkaviszony
  • Exkluzív irodai környezet, jól megközelíthető helyen
  • Jó csapat és munkahelyi légkör

 

Jelentkezés módja:

  • Fényképes önéletrajzzal - nettó bérigény megjelölésével

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›