Feladatok:
- ISO 9001, ISO 14001, illetve ISO 50001 szabványok szerinti integrált irányítási rendszer működtetése, karbantartása, fejlesztése
- Az integrált irányítási rendszer dokumentációinak elkészítése, karbantartása, kapcsolódó feljegyzések kezelése
- Közreműködés az integrált célok meghatározásában, nyomon követésében.
- Belső auditok tervezése, végrehajtása, nyomon követése
- Nemmegfelelőségek kezelése, helyesbítő intézkedések koordinálása
- Kockázatértékeléssel összefüggő feladatok elvégzése
- Az integrált irányítási rendszerrel kapcsolatos oktatási anyag aktualizálása, oktatások lebonyolítása
- Részvétel a külső auditok lebonyolításában
- Kapcsolattartás a szakterületekkel
Elvárások:
- felsőfokú szakirányú végzettség (főiskolai vagy egyetemi diploma)
- legalább 3 év releváns tapasztalat
- legalább egy belső auditori képesítés (ISO 9001, ISO 14001, ISO 50001)
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel, Word, Power Pont, Outlook stb.)
- önálló munkavégzés
- jó kommunikációs és problémamegoldó képességek
Előnyök:
- EMAS Rendelet ismerete
- energetikai és fenntarthatósággal kapcsolatos ismeretek
- metrológiai ismeretek
Ajánlatunk:
- versenyképes jövedelem
- hosszú távú munkalehetőség
- béren kívüli juttatások
- max. havi 12 nap home office munkavégzés
- folyamatos szakmai fejlődés lehetősége
Munkavégzés helye
Budapest