Feladatok:

  • Kialakítod és fejleszted a formális minőségbiztosítási folyamatokat, biztosítva, hogy a csapat az iparban elfogadott legjobb gyakorlatokat alkalmazza.

  • Kezeled (beleértve a tervezést is) az auditálási folyamatot a minőségrendszer és a szabályozói, ügyfélkövetelmények betartásának nyomon követése érdekében.

  • Segíted a társosztályok minőségügyi -támogatásikéréseit miközben figyelembe veszed a szabályokat

  • Szakértőként szolgálsz a minőség és kormányzati szabályozás terén a társosztályok számára

  • Elsődleges kapcsolattartóként szolgálsz az ügyfelek számára

  • Kezeled az ügyfél minőségellenőrzési és ellenőrzési rendszereit annak érdekében, hogy a termékek/szolgáltatások megfelelően legyenek végrehajtva, és az ügyfelek elégedettek legyenek.

  • Értékeled és auditálod a működési feladatokat, és jelentést teszel a kockázati folyamatokról.

Elvárások:

  • Min. 2+ év tapasztalat a minőségirányítás, vagy a minőségbiztosítás területén (ipari, logisztikai vagy ellátási lánc tapasztalat)

  • Minőségirányítási rendszerek ismerete (főképp ISO 9001:2008/ ISO 14001:2004)

  • Tapasztalat a reklamációkezelés területén

  • Magas szintű MS Office tudás

  • Kiváló kommunikációs beszédkészség magyarul és angolul

Munkavégzés helye:

Debrecen

Munkavégzés helye

Debrecen

Jelentkezem az állásra ›