A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.

  • LAN-/WAN hálózatos eszközökkel (Cisco) kapcsolatos feladatok ellátása
  • Hálózati eszközök figyelése, hálózati hibák regisztrálása, megoldása vagy továbbítása megoldócsoportok felé.
  • Első szintű támogatás nyújtása hálózatos területen
  • Monitorozó és jegykezelő rendszer használata

Végzettség:

  • Aktív, nappali tagozatos jogviszony (vagy passzív 25 éves kor alatt)
  • Heti minimum 25 óra munkavállalás
  • Német (B2) nyelvtudás írásban és szóban, angol nyelv (B1) ismerete írásban és szóban.
  • Műszakos munkrend vállalása nemzetközi szolgáltatás miatt
  • IT területen szerzett tapasztalat/ismeret előnyt jelent
  • Csapatszellem, jó kommunikációs készségek
  • Határozott, magabiztos személyiség
  • Rugalmas, hibrid munkavégzés

* Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.

Munkavégzés helye:

Debrecen, Budapest, Pécs, Szeged

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›