Feladatok:
- Beérkező hívások fogadása, továbbítása
- Vendégek fogadása, kiszolgálása
- Adminisztratív feladatok ellátása, nyilvántartások vezetése
- Kimenő és bejövő posta és küldemények kezelése, iktatása
- Tárgyalók előkészítése, catering rendelés az érkező vendégek számára és rendezvényekre
- Taxi, futárok kezelése, létesítmény koordinátor munkájának támogatása
- Általános, flottával és létesítmény üzemeltetéssel kapcsolatos teendők
adminisztrációja (számlaérkeztetés, számlakódolás, ügyintézés)
Partnerünk számára, Office assistant pozícióba új kollégát keresünk. Amennyiben szeretnél egy dinamikusan fejlődő multinacionális céghez csatlakozni, nem okoz gondot számodra az angol nyelv használat, szereztél már tapasztalatot recepciós vagy ehhez hasonló munkakörben vagy akár motivált pályakezdő vagy, aki szívesen kipróbálná magát a pozícióban, várjuk jelentkezésedet!
Téged keresünk, ha:
- Aktív, legalább középfokú az angol nyelvtudásod
- Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
- Önálló, pontos, precíz és a munkádra igényes vagy
- Magabiztosan kommunikálsz szóban és írásban, valamint nem ijedsz meg a kihívásoktól sem
- Ügyfélorientált szemlélettel rendelkezel
Előnyt jelent:
- Felsőfokú végzettség vagy folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok
- Recepciós munkakörben szerzett tapasztalat - DE pályakezdők jelentkezését is várjuk!
- Hosszú távú munkalehetőség és vállalaton belüli karrierlehetőségek
- Jó hangulatú, támogató közeg
- Cafetéria és étkezési támogatást
- Egészségbiztosítás
- BKK bérlet térítést, sporttámogatást és munkavállalói
támogató program - Normál munkaidőben történő munkavégzés
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest