Randstad Hungary Kft.
1134 Budapest
Dózsa György út 146-148.
A. ép. 3. em.
www.randstad.hu

Önkormányzati értékesítő

Partnerünk egy innovatív vállalatirányítási rendszerrel foglalkozik, bővülő csapatába pedig keresi új Önkormányzati értékesítőjét.  

Feladatok

  • ÁLLAMIGAZGATÁSI irat- és dokumentumkezelő szoftverének valamint kapcsolódó szolgáltatások értékesítése
  • meglévő és új ügyfeleknél történő új üzleti lehetőségek folyamatos, feltérképezése, generálása sikeres értékesítéssel történő lezárása
  • árajánlatok, szerződések elkészítése
  • projektek nyomon követése, folyamatos kapcsolattartás a belső termékfejlesztéssel, termékbevezetést végző munkatársakkal és az ügyféllel
  • folyamatos tájékozódás: a piaci folyamatokról és a versenytársak aktivitásáról,
  • tenderek követése
  • vevői elégedettség folyamatos nyomon követése, fenntartása
  • igényfelmérések, termékbemutatók elvégzése
  • rendszeres forecastok készítése
  • árajánlatok, megrendelők, szerződések elkészítése
  • konferenciákon való részvétel
  • szakmai képzéseken való részvétel

Elvárások

  • min 3-5 év Jegyzői tapasztalat
  • Középfokú IT ismeretek
  • Államigazgatási, közigazgatási ismeretek
  • Iratkezelési ismeretek
  • Kiváló kommunikációs képesség
  • Kitartó, felelősségteljes munkavégzés
  • Kapcsolatteremtő, fenntartó képesség
  • “B” típusú jogosítvány

 

  • Előny:
    ▪ CRM, DMS rendszerismeret
    ▪ Közbeszerzési tapasztalat
    ▪ Önkormányzati ASP rendszer ismerete

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›