Feladatok:
Bizalmas információk kezelése a napi munkavégzés során.
Jó kapcsolatok kialakítása és fenntartása ügyfelekkel és alvállalkozókkal az ügyfélelégedettség és élmény növelése érdekében.
Költöztetési és szállítási időpontok koordinálása, hogy biztosítva legyenek a határidők.
A költöztetési folyamat teljes körű irányítása, ügyfelek tájékoztatása és a csapat koordinálása.
Nemzetközi költöztetések koordinálása a zökkenőmentes végrehajtás érdekében.
Számlakezelés: számlák ellenőrzése, kiállítása, helytelen számlákkal kapcsolatos panaszok kezelése.
Árrequestek kezelése ügyfelek részére e-mailen és telefonon.
Adminisztratív folyamatok kezelése az ERP rendszerben, a pontosság biztosítása érdekében.
Fájlok regisztrálása szektor-specifikus adatbázisokba.
Ügyfélszolgálati feladatok kezelése, ügyfélorientált, stressztűrő, többfeladatos munkavégzés.
Magas rangú ügyfelekkel való kapcsolattartás, például diplomatákkal és expatriáltakkal.
Irodai jelenlét biztosítása 17:00-ig.Elvárások:
Végzettség: Felsőfokú végzettség (vagy azzal egyenértékű tapasztalat).
Szakmai tapasztalat: Legalább 1-3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat, előnyben részesítjük a logisztikai vagy költöztetési iparágban szerzett tapasztalatot.
Nyelvtudás: Magas szintű francia nyelvtudás szóban és írásban (anyanyelvi szint vagy nagyon jó). További nyelvek előnyt jelentenek.
Számítógépes ismeretek: Magabiztos Word, Excel, PowerPoint, Outlook használat (haladó szint szükséges).
Rugalmasság: Hajlandóság utazásra és rugalmas munkavégzésre.
Nyári szabadság: Legfeljebb 2 hét (10 munkanap) június és augusztus között.Előnyök:
Soft skill-ek:
Ügyfélorientált gondolkodás
Erős problémamegoldó képesség
Fegyelmezett végrehajtás
Logikus gondolkodás
Csapatmunkára való hajlandóság
Tanulás iránti vágyAjánlatunk:
Versenyképes juttatási csomag, amely tartalmaz teljesítménybónuszt és utazási támogatást.
Dinamikus és támogató csapatkörnyezet.
Hosszú távú karrierlehetőségek nemzetközi tapasztalattal.
Munka és magánélet egyensúlyának biztosítása.Munkavégzés helye: