Operatív Vezető
Feladatok
- Iroda vezetése:
- A napi működés biztosítása egy kényelmes és produktív munkakörnyezet fenntartásával.
- Karbantartási és beszerzési folyamatok koordinálása.
- IT-infrastruktúra működésének felügyelete IT-szolgáltatókkal együttműködve.
- Havi rendszerességgel látogatások a kecskeméti irodába a készletek ellenőrzése érdekében.
- Compliance és tanúsítványok:
- ISO27001 és TISAX tanúsítványokkal kapcsolatos megfelelés biztosítása.
- Dokumentáció és auditfolyamatok támogatása.
- Back Office vezetése:
- Egy 10 fős csapat vezetése, beleértve adminisztratív és pénzügyi feladatokat.
- Folyamatok dokumentálása és optimalizálása.
- Kapcsolattartás az anyavállalattal és más releváns részlegekkel.
- Ügyvezetői támogatás:
- Szerződések áttekintése, ajánlattételi dokumentumok készítése.
- Szabályozási megfelelés felügyelete.
- Üzleti elemzések és döntéstámogató jelentések készítése.
- Folyamatfejlesztés és problémamegoldás:
- Irodai folyamatok optimalizálása.
- Jira-alapú projektadminisztráció kezelése.
- Automatizálási lehetőségek azonosítása.
Elvárások
- Egyetemi végzettség üzleti adminisztráció, operatív menedzsment vagy egyéb kapcsolódó területen.
- Legalább 6 év tapasztalat irodavezetés, háttériroda működtetése vagy hasonló munkakörben, ideális esetben műszaki vagy IT környezetben szerzett tapasztalattal,
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás (német nyelv előny),
- Magabiztos jártasság ISO-tanúsítványok és biztonsági szabványok terén,
- Kiváló kommunikációs készségek, elemző gondolkodásmód, részletekre való odafigyelés,
- Preferált képességek:
- Szilárd ismeretek az ISO27001 tanúsítvánnyal és információbiztonsági szabványokkal kapcsolatban, a TISAX tanúsítvány ismerete előnyt jelent,
- Tapasztalat szerződések átvizsgálásában és ajánlattételi dokumentáció kezelésében,
- Irodavezetéssel és adatbiztonsággal kapcsolatos szabályozási és megfelelőségi standardok ismerete,
- Jártasság az irodai szoftverekben és projektmenedzsment eszközökben (Jira), kiemelten a Microsoft Office Suite-ben, beleértve az alapos ismereteket:
- Outlook (pl. közös postafiókok (SMB-k) és elosztólisták (DL-ek) kezelése)),
- SharePoint, beleértve a felhasználói hozzáférés kezelését és a dokumentumok szervezését,
- Excel a jelentéskészítéshez.
Amit kínálunk
- Teljes munkaidős alkalmazotti jogviszony, melyhez versenyképes alapfizetés társul,
- Home office lehetősége,
- Képzések, tréningek céges támogatással,
- Magánegészségügyi ellátás,
- Céges autó lehetősége,
- Fiatalos, lelkes, de leginkább együttműködő CSAPAT,
- Családbarát munkahely.
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Szeged