A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.
- Az ügyfél megbízásai, változtatási igényei, megrendelései fogadása és kezelése a jegykezelő rendszerben
- Támogatás nyújtása a folyamat dokumentálási tevékenységeihez
- Határidők és az elvárt szolgáltatási szintek betartásának nyomonkövetése és ellenőrzése
- Adminisztrációs feladatok ellátása
Végzettség:
- Nappali tagozatos aktív/25 év alatti passzív hallgatói jogviszony
- Aktív legalább középfokú német nyelvtudás (B2), angol nyelvtudás előnyt jelent
- Jó kommunikációs készség
- Precíz munkavégzés
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek (Excel, Word)
- Heti 20 óra teljesítése
* Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest