Okosotthon megoldássokkal foglalkozó cég megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

Feladatok:

Ügyfél megrendelések kezelése, nyomon követése a Business Central vállalatirányítási rendszerben, , Megrendelésekkel kapcsolatos ügyintézés:, Partner adatok rögzítése, karbantartása, Szállítólevek és teljesítési igazolások ellenőrzése, Számlák, díjbekérők kiállítása, Kintlévőségkezelés, Kompenzációs levelek készítése, Bejövő számlák iktatása, ellenőrzése, könyvelése, Bank, pénztár, bér könyvelés, Vevő és szállító egyenlegek karbantartása, elévült követelések egyeztetés után történő kivezetése, Készletekkel és tárgyi eszközökkel kapcsolatos mozgások lekövetése a könyvelésben és a nyilvántartásokban, Kollégákkal való kapcsolattartás és ügyintézés könyvelés, pénzügy és egyéb ad-hoc jellegű ügyekben, Aktiválások elkészítése, aktiválási jegyzőkönyvek készítése, Féléves-és éves zárás előkészítése, Könyvvizsgálati munka támogatása, Analitikus és főkönyvi nyilvántartások egyeztetése

Elvárások:

Pénzügyi-számviteli végzettséggel rendelkezel, 1-2 éves releváns munkatapasztalatod van, Bírod a monoton munkát is, Megbízhatóan, precízen, igényesen végzed a munkád, Jól kezeled az Excelt, és a többi Windows alkalmazást

Előnyök:

Felsőfokú vagy mérlegképes könyvelői végzettség, Business Central vállalatirányítási rendszer ismerete, Termelő vagy kereskedő vállalatnál szerzett tapasztalat (készletkezelés)

Ajánlatunk:

Rész-vagy teljes munkaidő megállapodás szerint, Alkalmazotti jogviszony, Folyamatos fejlődési lehetőség, Betekintés egy technológiai startup mindennapjaiba, befektetésekbe, tőzsde világába, annak pénzügyi szabályozásába, Pörgős, fiatalos csapat, Családias irodai környezet, kert, madárcsicsergés, Home office lehetőség
Felsőfokú vagy mérlegképes könyvelői végzettség, Business Central vállalatirányítási rendszer ismerete, Termelő vagy kereskedő vállalatnál szerzett tapasztalat (készletkezelés)

Munkavégzés helye:

Budapest

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›