Partnercégünkkel 5 éve működünk együtt sikeresen. 

Pénzügyi-gazdasági kontroller

Feladatok

  • Beruházás gazdasági tervezés elkészítése és koordinálása, valamint folyamatos beszámolók készítése
  • Értékesítési kontrolling: részvétel a termékek értékesítésének tervezésében
  • Költségszámítás: rezsiköltségek meghatározása, részvétel / konzultáció a gyártási költségek kiszámításában, az IC-árak kiszámítása, az éves tervezés előkészítése, célköltségszámítási projektek levezetése
  • Készletellenőrzés / készletértékelés: a készletek év közbeni értékelése és a készletváltozások elemzése, a leltározás kísérése és felelősségvállalás a leltár helyes értékeléséért az éves pénzügyi kimutatással összefüggésben
  • Általános feladatok: kapcsolattartó személy üzletviteli kérdésekben, különböző kulcsszámok meghatározása és ad-hoc értékelések és elemzések készítése, statisztikai jelentések, közreműködés a meglévő kontrolling folyamatok és eszközök módszertani és koncepcionális továbbfejlesztésében, projektekben való részvétel

Amit kínálunk

  • Bejelentett munkaviszony hosszú távon
  • Igényes, modern, tiszta munkakörnyezet
  • Rugalmas irodai munkarend
  • Bér megegyezés szerint
  • Jutalom/Ösztönző: belső szabályzat szerint, kb. egy - másfél havi fizetés évente, több részletben és jogcímen
  • Utazási költségtérítés: gépkocsival 30 Ft/km vagy bérlet támogatás 86%-a

Elvárások

  • Szükséges gyakorlat: minimum 2 év
  • Képzettség: felsőfokú szakirányú (műszaki és/vagy gazdasági)
  • IT ismeret: felhasználói szintű
  • Nyelvismeret: magabiztos német és/vagy angol
  • Egyéb elvárások: önálló, gyakorlatorientált

Munkavégzés helye

Somogy vármegye

Jelentkezem az állásra ›