

Pénzügyi Kontroller
Feladatok
- Felelős a vállalat pénzügyi folyamatainak biztosításáért, különösen a készletértékelés és pénzügyi jelentések terén.
- Készletértékelések és kezelések előkészítése és könyvelése havi korrekciók formájában (selejtezések, átsorolások, elhatárolások).
- Készletszámla-egyeztetések végrehajtása a fizikai és rendszerbeli adatok pontosságának biztosítása érdekében.
- Készletértékelés végrehajtása, figyelembe véve a vállalati politikát (önköltség, piaci érték, avulás).
- Készletelemzések elvégzése a lassan forgó vagy elavult készletek azonosítására és optimalizálási javaslatok kidolgozása.
- Készletjelentések készítése, beleértve a készletértékelést, készletforgási mutatókat és öregedési elemzéseket.
- Eltéréselemzések készítése a várt és tényleges készletszintek között, szükség esetén korrekciós intézkedések végrehajtása.
- Költségelemzések végzése és együttműködés az üzemvezetéssel a költségek csökkentése érdekében.
- Pénzügyi jelentések és jelentési csomagok előkészítése a magyar számviteli előírásoknak megfelelően.
Elvárások
- Pénzügyi, számviteli vagy gazdasági felsőfokú végzettség (ACCA, CPA képesítés előnyt jelent).
- Legalább 3-5 éves releváns tapasztalat pénzügyi könyvelésben és kontrollingban, különös tekintettel a készletkezelésre.
- Magabiztos MS Office és pénzügyi elemző eszközök használata.
- Erős analitikai és problémamegoldó képesség, kiváló kommunikációs készség.
- Aktív középfokú angol nyelvtudás szakmai célokra.
Amit kínálunk
- Versenyképes jövedelem.
- Fejlődési lehetőség stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező vállalatnál.
- Fiatalos, összetartó csapat és családias munkakörnyezet.
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Salgótarján