Salgótarjáni, megbízható, stabil vállalati háttérrel rendelkező, családias légkörű gyártó partnercégünk számára Pénzügyi Kontroller kollégát keresünk, az alábbi feladatok elvégzésére:

Pénzügyi Kontroller

Feladatok
  • Felelős a vállalat pénzügyi folyamatainak biztosításáért, különösen a készletértékelés és pénzügyi jelentések terén.
  • Készletértékelések és kezelések előkészítése és könyvelése havi korrekciók formájában (selejtezések, átsorolások, elhatárolások).
  • Készletszámla-egyeztetések végrehajtása a fizikai és rendszerbeli adatok pontosságának biztosítása érdekében.
  • Készletértékelés végrehajtása, figyelembe véve a vállalati politikát (önköltség, piaci érték, avulás).
  • Készletelemzések elvégzése a lassan forgó vagy elavult készletek azonosítására és optimalizálási javaslatok kidolgozása.
  • Készletjelentések készítése, beleértve a készletértékelést, készletforgási mutatókat és öregedési elemzéseket.
  • Eltéréselemzések készítése a várt és tényleges készletszintek között, szükség esetén korrekciós intézkedések végrehajtása.
  • Költségelemzések végzése és együttműködés az üzemvezetéssel a költségek csökkentése érdekében.
  • Pénzügyi jelentések és jelentési csomagok előkészítése a magyar számviteli előírásoknak megfelelően.

Elvárások
  • Pénzügyi, számviteli vagy gazdasági felsőfokú végzettség (ACCA, CPA képesítés előnyt jelent).
  • Legalább 3-5 éves releváns tapasztalat pénzügyi könyvelésben és kontrollingban, különös tekintettel a készletkezelésre.
  • Magabiztos MS Office és pénzügyi elemző eszközök használata.
  • Erős analitikai és problémamegoldó képesség, kiváló kommunikációs készség.
  • Aktív középfokú angol nyelvtudás szakmai célokra.

Amit kínálunk
  • Versenyképes jövedelem.
  • Fejlődési lehetőség stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező vállalatnál.
  • Fiatalos, összetartó csapat és családias munkakörnyezet.

Munkavégzés helye:

Salgótarján

Munkavégzés helye

Salgótarján

Jelentkezem az állásra ›