Randstad Hungary Kft.
1134 Budapest
Dózsa György út 146-148.
A. ép. 3. em.
www.randstad.hu
Pénzügyi munkatárs
Partnerünk egy több mint 60 fős, dinamikusan fejlődő ingatlanpiaci vállalatcsoport, amely meghatározó szereplője a hazai fejlesztési és üzemeltetési projekteknek. Portfóliójuk értéke meghaladja a 100 millió eurót, projektjeik között pedig nagyszabású szálloda-, lakó- és irodafejlesztések is szerepelnek.
Ha egy stabil, folyamatosan növekvő szervezetnél szeretnél dolgozni, ahol a pénzügyi terület valódi értéket teremt és közvetlenül hozzájárul a projektek sikeréhez, akkor ez a lehetőség neked szól!
Feladatok
- Pénzügyi és általános adminisztratív folyamatok önálló kezelése.
- Szerződések és egyéb dokumentumok előkészítése, ellenőrzése és naprakész nyilvántartása.
- Napi együttműködés a kollégákkal a zökkenőmentes ügyintézés és projektelőrehaladás biztosításáért.
- Kapcsolattartás a könyveléssel, könyvvizsgálókkal, illetve hatóságokkal; auditok és ellenőrzések támogatása.
- Pénzügyi kimutatások vezetése, rendszerezése és folyamatos aktualizálása.
- Kimutatások, riportok ellenőrzése és szükség szerinti pontosítása.
- Havi, negyedéves és éves zárások, beszámolók, valamint előrejelzések elkészítésében való aktív részvétel.
- Cash flow tervezés és monitoring.
- A kivitelezésben dolgozó kollégák szakmai támogatása pénzügyi és számlázási kérdésekben.
- Kintlévőségek nyomon követése és kezelése.
-
Kapcsolattartás partnerekkel és szerződéses ügyfelekkel.
Elvárások
- Legalább 2–3 év tapasztalat pénzügyi területen, ingatlanfejlesztési vagy építőipari környezetben.
- Gyakorlat számlázási és pénzkezelési feladatokban.
- Rendszerszintű, logikus gondolkodásmód és jó problémamegoldó készség.
- Megbízható, önálló és precíz munkavégzés, lendületes hozzáállás.
-
Magabiztos számítógépes ismeretek, különösen MS Office alkalmazások használatában.
Munkavégzés helye
Budapest