A Nemzeti Tehetség Központnál a szakmai tudást, az együttműködési és kapcsolatépítési készségeket és a rugalmasságot tartjuk szem előtt. Ha szeretnél egy ilyen közösségben dolgozni, tekintsd meg nyitott pozíciónkat és jelentkezz még ma!

Feladatok:

  • bejövő és kimenő számlák, bizonylatok kezelése, nyilvántartásba vétele,
  • fedezetvizsgálat, kötelezettségvállalások rögzítése,
  • közreműködés támogatások pénzügyi elszámolásának összeállításában,
  • banki ügyek intézése,
  • házipénztár kezelése,
  • ellenőrzések támogatásában való részvétel.

Elvárások:

  • középfokú szakirányú (gazdasági) végzettség / érettségi,
  • pályakezdők jelentkezését is várjuk,
  • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat előnyt jelent,
  • felhasználói szintű MS Office ismeret,
  • önálló, precíz munkavégzés,
  • jó kapcsolatteremtő készség, csapatjátékos attitűd,
  • megoldásorientáltság.

Előnyök:

  • szakirányú (gazdasági) képzettség,
  • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›