Feladatok:

  • pénzügyi tervezés, beszámolók, havi, heti kimutatások készítése
  • kapcsolattartás a külső könyvelő céggel, könyvvizsgálóval
  • bónusz és teljesítményértékelési rendszer havi elszámolásainak elkészítése, belső egyeztetése
  • bevételek tervezése, teljesítések követése, kontrollja
  • cash-flow tervezés
  • kintlévőségkezelés felügyelete
  • kifizetések ütemezése (cash flow tervezés, utalási lista összeállítása)
  • banki kapcsolattartás, hitelek, lízingek ügyintézése
  • beszerzések kontrollja
  • leltár felügyelete, kiértékelése
  • javaslatok kidolgozása (például: új szabályok bevezetésére, meglévő szabályok módosítására, költségcsökkentésre, optimálisabb, hatékonyabb működés megvalósítására, igazságosabb ellenőrizhetőbb teljesítménymérésre, rendszerek optimalizálására, stb.)

Elvárások:

  • felsőfokú végzettség pénzügy/számvitel
  • ügyviteli rendszerekben szerzett tapasztalat
  • pénzügy és kontrolling területeken szerzett tapasztalat
  • magas szintű számítástechnikai ismeret MS Office – kiemelten az EXCEL – programok magabiztos ismerete
  • minimum 3-5 év szakmai tapasztalat

Előnyök:

  • Mini CRM/Cégmenedzser ismerete
  • Folyamatok optimalizálásában szerzett tapasztalat
  • Angol nyelvismeret, társalgási szint
  • Vezetői készséggel, tapasztalattal rendelkezik

Ajánlatunk:

  • 2011-ben alapított, a saját piacán a piacvezetők között lévő cég vagyunk, stabil jövőképpel, hosszútávú tervekkel
  • látványos projekteken dolgozunk
  • stabilitás, kiszámíthatóság
  • hosszútávú karriert kínálunk: számos kollégánk több, mint 10 éve dolgozik a cégnél
  • folyamatos szakmai fejlődési lehetőséget biztosítunk

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›