Feladatok:
- pénzügyi tervezés, beszámolók, havi, heti kimutatások készítése
- kapcsolattartás a külső könyvelő céggel, könyvvizsgálóval
- bónusz és teljesítményértékelési rendszer havi elszámolásainak elkészítése, belső egyeztetése
- bevételek tervezése, teljesítések követése, kontrollja
- cash-flow tervezés
- kintlévőségkezelés felügyelete
- kifizetések ütemezése (cash flow tervezés, utalási lista összeállítása)
- banki kapcsolattartás, hitelek, lízingek ügyintézése
- beszerzések kontrollja
- leltár felügyelete, kiértékelése
- javaslatok kidolgozása (például: új szabályok bevezetésére, meglévő szabályok módosítására, költségcsökkentésre, optimálisabb, hatékonyabb működés megvalósítására, igazságosabb ellenőrizhetőbb teljesítménymérésre, rendszerek optimalizálására, stb.)
Elvárások:
- felsőfokú végzettség pénzügy/számvitel
- ügyviteli rendszerekben szerzett tapasztalat
- pénzügy és kontrolling területeken szerzett tapasztalat
- magas szintű számítástechnikai ismeret MS Office – kiemelten az EXCEL – programok magabiztos ismerete
- minimum 3-5 év szakmai tapasztalat
Előnyök:
- Mini CRM/Cégmenedzser ismerete
- Folyamatok optimalizálásában szerzett tapasztalat
- Angol nyelvismeret, társalgási szint
- Vezetői készséggel, tapasztalattal rendelkezik
Ajánlatunk:
- 2011-ben alapított, a saját piacán a piacvezetők között lévő cég vagyunk, stabil jövőképpel, hosszútávú tervekkel
- látványos projekteken dolgozunk
- stabilitás, kiszámíthatóság
- hosszútávú karriert kínálunk: számos kollégánk több, mint 10 éve dolgozik a cégnél
- folyamatos szakmai fejlődési lehetőséget biztosítunk
Munkavégzés helye
Budapest