A hirdetés már lejárt!

A Nemzeti Tehetség Központnál a szakmai tudást, az együttműködési és kapcsolatépítési készségeket és a rugalmasságot tartjuk szem előtt. Hisszük, hogy leendő projekt adminisztrátor kollégánkat is ezek a tulajdonságok segítik abban, hogy nálunk fejlődve, munkájában kibontakozhasson. Jelentkezz még ma és mutasd meg a tehetségedet az alábbi pozícióban: projekt adminisztrátor

Feladatok:

  • projektvezetői feladatok támogatása;
  • kimenő és bejövő iratok, egyéb dokumentumok naprakész és szakszerű kezelése, adminisztrációja;
  • az elektronikus és papír alapú iratok iktatása és rendszerezése;
  • beszerzések előkészítése, piackutatás és elemzés elvégzése, megrendelések előkészítése;
  • a projektnyilvántartások naprakész vezetése, határidők betartásának nyomon követése, státuszriportok összeállítása;
  • a projekt megvalósítását segítő dokumentumok megfogalmazása, szerkesztése, scannelése, sokszorosítása;
  • beszámolók, adatszolgáltatások, jelentések, prezentációk készítése;
  • a projekt szakmai támogatása, beérkező szakmai beszámolók első körös ellenőrzése;
  • a startup ökoszisztéma nemzetközi és hazai trendjeinek figyelése;
  • részvétel rendezvények szervezésében és lebonyolításában;
  • kapcsolattartás a projekt megvalósításába bevont közreműködőkkel, cégekkel, szervezetekkel, partnerekkel.

Elvárások:

  • középfokú végzettség,
  • hasonló munkakörben megszerzett legalább 1 év szakmai tapasztalat;
  • önálló, precíz, alapos munkavégzés; részletekre való odafigyelés;
  • csapatjátékos attitűd;
  • MS Office felhasználói szintű ismerete;
  • utazási hajlandóság.

Előnyök:

  • alapvető vállalkozási ismeretek;
  • projekt megvalósítói tapasztalat.

Munkavégzés helye:

Budapest, Göncz Árpád városközpont metróállomás közelében

Munkavégzés helye

Budapest