Közel 30 éve működő, magyar tulajdonban lévő, ipari automatizálás, bel- és külkereskedelemmel, valamint megújuló energiával foglalkozó cég megbízásából keresünk 8 órás foglalkoztatással munkatársat az alábbi pozícióba:

Feladatok:

Szervezési és adminisztratív feladatok ellátása, szerződések előkészítése, számlázó program használata;, A részlegvezető és a projektvezetők által felügyelt projektekhez kapcsolódó dokumentációk vezetése és az előírt nyilvántartási feladatok elvégzése;, Közreműködés a pályázatírókkal való kapcsolattartásban, pályázatok figyelésében, az árajánlatok elkészítésében és bekérésében;, Levelezések és telefonhívások lebonyolítása;, Bevételezés és készletnyilvántartás vezetése.

Elvárások:

Pályakezdők jelentkezését is szívesen várjuk!, , Az álláshoz tartozó elvárások:, Minimum középfokú végzettség;, Felhasználói szintű számítógépes (MS Office) ismeretek, ill. előnyt jelent valamilyen számlázási rendszer ismerete;, Angol nyelv alapfokú ismerete szóban és írásban;, Segítőkész, proaktív hozzáállás és hatékony problémamegoldó képesség;, Önállóság és precizitás;, Megbízhatóság.

Előnyök:

Műszaki affinitás, műszaki kereskedelemben szerzett szakmai tapasztalat, Pénzügyi ismeretek (főleg a számlázás területén), Valamilyen vállalatirányítási/ügyviteli rendszer ismerete

Ajánlatunk:

Hosszú távú, stabil munkalehetőség;, Sokszínű és változatos munkavégzés;, Fiatalos, összetartó, segítőkész munkahelyi légkör;, Cafeteria (szabadon választható elemekkel);, Egészségközpontú szemlélet (Mint pl. gyümölcsnap, irodai masszázs, stb.), Mentális egészségprogram;, 5 nálunk töltött év után egészségbiztosítás., , Munkaidő:, Teljes, 8 órás
Műszaki affinitás, műszaki kereskedelemben szerzett szakmai tapasztalat, Pénzügyi ismeretek (főleg a számlázás területén), Valamilyen vállalatirányítási/ügyviteli rendszer ismerete

Munkavégzés helye:

Algyő

Munkavégzés helye

Algyő

Jelentkezem az állásra ›