

Projektmenedzser
Praktiker Kft.
Milyen feladatok várnak rád?
- A vállalati stratégiához és a szervezet átalakításához tartozó projektek és a projektcsapatok vezetése.
- Projektigények felmérése, projektterv elkészítése ütemezés meghatározással.
- Erőforrásterv kidolgozása és végrehajtása (Felelősség a teljes életciklusért a kezdeményezéstől a befejezésig). Szervezeti és szervezetközi szinten priorizálja és kezeli a projekt erőforrásokat.
- Business Case, költségbecslések készítése, projekt költségek nyomon követése, költségkeret tartása.
- A projektben résztvevők motiválása, munkájuknak átfogó koordinálása, irányítása.
- Projektek folyamatos dokumentálása és adminisztrációja, a projekt állapotának nyomon követése az előre meghatározott KPI-ok nyomán, projekttel kapcsolatos problémák észlelése, kockázatok kezelése és elemzése (problémamegoldási javaslatok kidolgozása és esetleges folyamatfejlesztési tervek előkészítése).
- A projektet érintő megbeszélések szervezése, moderálása, dokumentálása - emlékeztetők, beszámolók és jelentések készítés.
- Projektdokumentációk, riportok, és jelentések készítése, karbantartása.
- Szoros együttműködés a projektszponzorral, társosztályokkal és kulcsfelhasználó kollégákkal, beszállító céggel.
- A menedzsment számára döntés előkészítő anyagok összeállítása és a menedzsment rendszeres tájékoztatása a projektek aktuális helyzetéről.
Nálunk a helyed, ha magadra ismersz
- 3-5 év multinacionális vállalatnál szerzett tapasztalat
- Projektmenedzsment módszertanok ismerete és alkalmazása
- Napi szintű használatra alkalmas angol nyelvtudás
- Magabiztos számítógépes ismeret (MS Office)
- Kiemelkedő prezentációs készség
- Erős kommunikációs és tárgyalási készség
- Nyitott, megoldásközpontú gondolkodásmód és határozott, meggyőző fellépés
- Proaktív, precíz, pontos és önálló munkavégzés
- Rendszerben való gondolkodásmód
Munkavégzés helye
Budapest