Feladatok:

  • Vevőkkel történő kapcsolattartás
  • Vevői igények és reklamációk kezelése
  • Minőségbiztosítási folyamatok fejlesztése
  • Minőségirányítási rendszer szabvány szerinti működtetése
  • A termékekkel kapcsolatos minőségi problémák, hibaokok elemzése és ehhez kapcsolódó intézkedések kidolgozása
  • Együttműködés a társosztályokkal a reklamáció kivizsgálás kapcsán
  • Riportok és statisztikai elemzések készítése
  • Dokumentációk kezelése és készítése
  • Felsőfokú szakirányú végzettség
  • Ipari környezetben, hasonló munkakörben szerzett 1-2 éves tapasztalat
  • Autóipari szabványok naprakész ismerete
  • Problémamegoldó technikák ismerete (8D, 5Why, Ishikawa);
  • Magabiztos angol nyelvtudás
  • Kiváló kommunikációs készség, önállóság


  • SAP ismeret
  • Minőségügyi tanúsítványok ismerete (Core tools, IATF, VDA, CP, FMEA);


  • Cafeteria
  • Bónusz
  • Bejárási támogatás


Munkavégzés helye:

Mátészalka,

Munkavégzés helye

Mátészalka

Jelentkezem az állásra ›