Feladatok:
- Szerviz raktár működésének koordinációja
- Készlet szintek folyamatos figyelése, optimalizálása, figyelembe véve a
- telephelyek készleteit is.
- Beszerzési igények felmérése, összegzése.
- Ajánlatok bekérése, értékelése, döntéselőkészítés.
- Árváltozások kiértékelése.
- Új beszállítók, beszerzési források felkutatása, versenyeztetése, a
- meglévő partnerkapcsolatok ápolása, fejlesztése.
- Beszállítókkal történő kapcsolattartás, együttműködés
- Társosztályokkal történő kapcsolattartás és egyeztetés
Elvárások:
- már működtettél raktárt és legalább 3 év tapasztalatod van benne,
- 1-2 éves tapasztalattal rendelkezel beszerzés területén, középfokú végzettséged van,
- aktív angol középfokú nyelvtudással rendelkezel (szóban, írásban),
- jó problémamegoldó képességű, rendszerszemléletű, gyors és pontos vagy,
- pozitív, rugalmas vagy és szereted a „pörgést”,
- fontos Neked a csapatszellem, az önálló munkavégzés és felelősségvállalás.
- Logisztikai-, közgazdasági szakirányú végzettség előnyt jelent.
Ajánlatunk:
- stabil, hosszú távú munkalehetőség,
- versenyképes juttatási csomag,
- jó hangulatú, vagány csapat,
- tiszta, modern munkakörnyezet és minőségi munkaeszközök,
- szakmai tréningek, fejlődési lehetőség.
Munkavégzés helye
Szigetszentmiklós