Feladatok:
- Felvilágosítást ad a létesítmény által nyújtott szolgáltatásokról
- Gondoskodik a vendégek fogadásáról, tájékoztatásáról, megfelelő helyre irányításáról, a telefonközpont kezeléséről, információk adásáról telefonon és személyesen is
- Feladatai közé tartozik a készpénzes, hitelkártyás, bankkártyás fizetések lebonyolítása
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerettel rendelkezik
Elvárások:
- Középiskolai/gimnáziumi végzettséggel, legalább 1-3 év szakmai tapasztalattal rendelkezik
- Pontos, megbízható, együttműködő, jó kommunikációs készséggel bír
- 12 és 24 órás munkaidő beosztást vállal
Előnyök:
- Idegen nyelv ismerete
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- HostWare program ismerete
Ajánlatunk:
- Közösségi rendezvényeket és egész évben izgalmas vállalati programokat
- Hosszú távú, biztos munkalehetőséget
- Fejlődési és továbbképzési lehetőségeket, tréningeket és az önképzés támogatását
- Munkatársi kedvezményeket a Nemzeti Sportügynökség létesítményeiben
- Meghatározott munkaviszonyban eltöltött idő után járó jutalmat
- Széles körű béren kívüli juttatási csomagot (pl. Széchenyi Pihenő Kártya juttatás, monitor előtti munkavégzés esetén éleslátást biztosító szemüveg támogatás, közigazgatási határon kívülről történő napi munkába járás esetén a bérlet 100%-a, munkahelyi bölcsőde, gyermekszületési támogatás)
Munkavégzés helye
Gyöngyös