Egészségügyi profilú nemzetközi vállalat keres XV. kerületi új létesítményébe teljes munkaidős (napi 8 óra) Recepciós és irodai asszisztens munkatársat

Feladatok:

  • fogadja és kíséri az érkező hivatalos vendégeket, a belföldi és külföldi telefonhívásokat
  • átveszi a postát, szétosztja a szervezeti egységek felé
  • vezeti és nyilvántartja a beérkező és kimenő postát
  • kezeli és adminisztrálja az irattárat és egyéb ellátmányt
  • iktatja/scannali a bejövő számlákat a pénzügyi programban
  • egyéb irodai adminisztrációs feladatokat végez

Elvárások:

  • minimum középfokú végzettség
  • magabiztos, társalgási szintű angol nyelvtudás (az interjún pár perces angol nyelvű beszélgetésre lehet számítani)
  • gyakorlott számítógép kezelői (Word, Excel) ismeret
  • jó kommunikációs és problémamegoldó készség
  • magabiztos, határozott fellépés
  • ápolt megjelenés, vidám, kedves, mosolygós személyiség

Ajánlatunk:

  • mielőbbi munkakezdés (betanulás az V. kerületi irodánkban, munkavégzés 2025. márciusától a XV. kerületben)
  • nemzetközi, kulturált, barátságos munkakörnyezet
  • hosszú távú munkalehetőség
  • versenyképes juttatási csomag költségtérítéssel
  • munkába járás segítése céges busszal

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›