Feladatok:
- Érkező vendégek, szállítók és munkavállalók fogadása, útba igazítása
- Beléptetés ellenőrzése és a belépők koordinálása
- Beléptetőkártyák teljes körű ügyintézése
- Telefonközpont kezelése: hívások és kérések fogadása, továbbítása az illetékes osztályoknak, valamint üzenetek kezelése és továbbítása hangpostán keresztül
- Névjegykártyák és névtáblák rendelése, valamint a szállítások koordinálása
- Taxi rendelés, gépjárműbérlés és sofőrszolgáltatás ügyintézése
- Levelek és küldemények kezelése, összhangban a belső levelezési szolgálattal
- Futárszolgálattal kapcsolatos feladatok ellátása
Partnerünk egy globális szolgáltató vállalat, amely többek között prémium irodai és létesítményüzemeltetési megoldásokat nyújt ügyfelei számára. A pozíció betöltője egy vezető nemzetközi cég irodájában látja majd el feladatait, ahol a professzionalizmus és az ügyfélközpontúság kiemelt értéket képvisel.
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás
- Ügyfélközpontú hozzáállás
- Precizitás és figyelem a részletekre
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Microsoft Office)
- Rugalmasság és jó szervezőkészség
- Hasonló területen szerzett tapasztalat előny, de nem feltétel
Amit kínálnak:
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy világszerte ismert és elismert vállalat irodájában
- Professzionális és modern munkakörnyezet, barátságos légkör
- Változatos feladatkör, amely lehetőséget biztosít a napi szintű kapcsolattartásra és ügyintézésre
- Teljes körű betanítás és támogatás az első napoktól kezdve
- Hétköznapi, irodai munkarend (lokáció: Nyíregyháza)
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye