Feladatok:

  • Érkező vendégek, szállítók és munkavállalók fogadása, útba igazítása
  • Beléptetés ellenőrzése és a belépők koordinálása
  • Beléptetőkártyák teljes körű ügyintézése
  • Telefonközpont kezelése: hívások és kérések fogadása, továbbítása az illetékes osztályoknak, valamint üzenetek kezelése és továbbítása hangpostán keresztül
  • Névjegykártyák és névtáblák rendelése, valamint a szállítások koordinálása
  • Taxi rendelés, gépjárműbérlés és sofőrszolgáltatás ügyintézése
  • Levelek és küldemények kezelése, összhangban a belső levelezési szolgálattal
  • Futárszolgálattal kapcsolatos feladatok ellátása

Partnerünk egy globális szolgáltató vállalat, amely többek között prémium irodai és létesítményüzemeltetési megoldásokat nyújt ügyfelei számára. A pozíció betöltője egy vezető nemzetközi cég irodájában látja majd el feladatait, ahol a professzionalizmus és az ügyfélközpontúság kiemelt értéket képvisel.

  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Ügyfélközpontú hozzáállás
  • Precizitás és figyelem a részletekre
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Microsoft Office)
  • Rugalmasság és jó szervezőkészség
  • Hasonló területen szerzett tapasztalat előny, de nem feltétel

Amit kínálnak:

  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy világszerte ismert és elismert vállalat irodájában
  • Professzionális és modern munkakörnyezet, barátságos légkör
  • Változatos feladatkör, amely lehetőséget biztosít a napi szintű kapcsolattartásra és ügyintézésre
  • Teljes körű betanítás és támogatás az első napoktól kezdve
  • Hétköznapi, irodai munkarend (lokáció: Nyíregyháza)

Munkavégzés helye:

Nyíregyháza

Munkavégzés helye

Jelentkezem az állásra ›