Feladatok:

  • Minőségirányítási auditok (belső, vevői, beszállítói, 3. fél, LPA) szervezése, lebonyolítása, riportálása

  • Minőségirányítási dokumentáció kezelése, karbantartása, egyeztetés társosztályokkal

  • Oktatások előkészítése és megtartása

  • Kapcsolattartás EHS területekkel a jogszabályi megfelelés biztosítása érdekében

  • Riportok, kimutatások, adminisztráció

  • Auditok előkészítésének és korrekciós lépések végrehajtásának támogatása

Elvárások:

  • Érettségi, vagy szakírányú végzettség

  • Probléma megoldó módszerekben való jártasság

  • Auditori ismeretek

  • Kommunikáció képes angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt

  • Számítógépes ismeretek - Excel, World, PowerPoint

Munkavégzés helye:

Cegléd

Munkavégzés helye

Cegléd

Jelentkezem az állásra ›