Feladatok:
- számítógépek (laptop, PC) és mobiltelefonok telepítése, felhasználói környezet kialakítása,
- informatikai eszközök üzembe helyezése, üzemeltetése, karbantartása,
- Microsoft Active Directory rendszergazdai feladatainak ellátása,
- desktop support biztosítása, felhasználói IT problémák megoldása,
- rendszeres IT üzemeltetői feladatok (ellenőrzések, karbantartások) elvégzése,
- kliens oldal rendszergazdai feladatok ellátása, kapcsolattartás a felhasználókkal,
- Microsoft szerver termékek (Windows, Exchange) alapszintű adminisztrátori teendőinek ellátása (szükség esetén rendszermérnöki támogatással),
- felhasználói fiókok és jogosultságok kezelése,
- desktop hardverek beüzemelése, karbantartása, leltározása,
- felhasználók proaktív támogatása.
Elvárások:
- szakirányú egyetemi, főiskolai végzettség, vagy
- naprakész IT tudás és releváns tapasztalat (Windows desktop),
- magas fokú empátia és stressztűrő képesség,
- felhasználóközpontú gondolkodásmód,
- MS Windows kliensek ismerete,
- Office irodai programcsomag ismerete.
- jó kommunikációs képesség,
- rendszerszemlélet,
- proaktív, felelősségteljes munkavégzés és probléma megoldás,
- csapatmunkára való képesség.
Előnyök:
- felsőfokú szakirányú végzettség,
- hasonló, releváns területen szerzett tapasztalat.
Ajánlatunk:
- megbízható, stabil környezet,
- szakmai fejlődés lehetősége,
- kiszámítható életpálya,
- biztos egzisztencia,
- versenyképes kereset.
Munkavégzés helye
Budapest