Hazai és nemzetközi egészségügyi, gyógyszerpiaci területen több éve stabilan működő szolgáltató cég keres teljes munkaidőre az alábbi pozícióba új munkatársat:

Feladatok:

  • Digitális rendszerek adminisztrációja és támogatása (felhasználókezelés, riportok, adatfrissítések, rendszerbevezetés), tesztelések: saját fejlesztések, külsős szoftverek.
  • Adatbázis karbantartás (pl. adatfeldolgozás, logikai ellenőrzések)

Elvárások:

  • IT-rendszerek iránti érdeklődés, technikai affinitás, magabiztos számítógépes ismeretek
  • Rendszerszemlélet, jó problémamegoldó képesség, önálló, precíz munkavégzés
  • Kommunikációs készség ügyfelekkel és belső kollégákkal
  • Előnyt jelent, az angol nyelvtudás, valamint fejlesztői ismeretek

Ajánlatunk:

  • bejelentett, teljeskörű otthoni munkavégzés (home office)
  • teljes munkaidő, fejlődési lehetőség
  • céges laptop, mobiltelefon

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›