Feladatok:

- Válaszadás az ügyfelek kéréseire 
- Az ügyfelekkel való kapcsolattartás elsősorban telefonon, alkalmanként pedig chaten vagy e-mailben.
- Segítségnyújtás az ügyfeleknek különböző kérdésekben, például biztosítással, balesetekkel és vezetés közben felmerülő problémákkal kapcsolatban. 
- Intézkedések megtétele és kommunikáció a külföldi hatóságokkal 
- A vállalat szolgáltatásaival kapcsolatos segítségnyújtási és támogatási feladatok ellátása.

Ügyfelünk Európa legnagyobb független mobilitási szolgáltatója a haszongépjármű-ágazatban. A salzburgi székhelyű vállalat közúti segítségnyújtási és mobilitási szolgáltatásokat nyújt.

- Felsőfokú vagy anyanyelvi (C2) német nyelvtudás

- Hajlandóság váltott műszakban dolgozni (éjszaka, hétköznap és hétvégén), rugalmas és testre szabható műszakbeosztással.

- Ügyfélszolgálati tapasztalat előnyös, de nem kötelező

 

- Versenyképes bércsomag
- Pótlék munkaszüneti napok után
- Cafeteria juttatások a próbaidő után
- Rugalmas otthoni munkavégzés
- Lelkes csapat és támogató felettesek

Munkavégzés helye:

Budapest

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›