Feladatok:

Feladatok

  • A vállalat portfóliójára vonatkozó stratégia meghatározása, működtetése és fejlesztése.

  • Az értékesítési és operatív stratégia kialakítása, az ehhez szükséges erőforrások megtervezése és optimalizálása.

  • A HR-szolgáltatási üzletágak (munkaerő-kölcsönzés, közvetítés, outsourcing, diákmunka) országos szintű irányítása és fejlesztése.

  • Az üzletágak vezetőinek operatív koordinálása, mentorálása és teljesítményértékelése.

  • Éves üzleti, létszám- és költségtervek kidolgozása, a kitűzött pénzügyi célok teljesítése.

  • A szolgáltatások színvonalának, hatékonyságának és profitabilitásának folyamatos biztosítása.

  • A cég képviselete szakmai konferenciákon, rendezvényeken és üzleti közösségekben - aktív részvétel a brandépítésben, networkingben és szakmai partnerségek fejlesztésében.

  • Piaci trendek és versenytársak folyamatos elemzése, új üzleti lehetőségek feltárása.

  • Back Office és Front Office folyamatok összehangolása, fejlesztése az ügyfél- és partnerélmény javítása érdekében.

  • Szoros együttműködés az ügyvezetővel és a menedzsmenttel, rendszeres jelentések, beszámolók készítése.

Elvárások:

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség (gazdasági, HR, jogi vagy releváns területen).

  • Több éves releváns szakmai tapasztalat és legalább 5 év vezetői tapasztalat.

  • Tapasztalat országos szintű üzleti folyamatok irányításában.

  • HR-szolgáltatói vagy munkaerő-kölcsönzési szektorban szerzett, bizonyított szakmai tapasztalat.

  • Aktív, tárgyalóképes angol nyelvtudás.

  • Üzleti és pénzügyi tervezési gyakorlat, eredmény-orientált gondolkodás.

  • Kiváló stratégiai, szervezetfejlesztési és változásmenedzsment képességek.

  • Erős vezetői személyiség, inspiráló people management és csapatfejlesztési készségek.

  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség, tárgyalási magabiztosság.

  • B kategóriás jogosítvány, vezetési gyakorlat.

Munkavégzés helye:

Budapest

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›