Kik vagyunk mi? Mi vagyunk a Daktela! Felhő alapú contact center megoldásokat fejlesztünk (CCaaS - contact-center-as-a-software). Termékünk lehetővé teszi, hogy a cégek könnyedén, átláthatóan, egy helyen, különböző kommunikációs csatornákon keresztül kezeljék az ügyfél megkereséseket - telefon, e-mail, webchat, SMS, közösségi média stb. - és mindezt bárhonnan, egy web böngészőn keresztül elérve. Teljes körű, mindent egyben magában foglaló megoldást nyújtunk ügyfeleinknek, beleértve a telekommunikációs és tanácsadási szolgáltatásokat is. Természetesen mindent automatizálhatunk AI segítségével. Megközelítésünknek és technológiánknak köszönhetően több mint 1200 ügyfél, a legkülönbözőbb iparágakból és méretű vállalkozások közül, választotta megoldásunkat, köztük olyan márkák, mint a Notino, Kifli, Footshop, Pepita, OBI, Barion Payment és még sok más. Globális jelenlétünket és csapatunkat bővítjük, és most lehetőséged van a Daktela csapatának részévé válni Magyarországon. Képzeld el, hogy minden nap egy lehetőség a tanulásra, fejlődésre és innovációra. Egy hely, ahol a professzionalizmus barátságos légkörrel párosul, és mindenki hozzájárul a vállalat sikeréhez. Ez a Daktela környezete. Csatlakozz hozzánk, és légy részese egy csapatnak, amely folyamatosan feszegeti a kommunikáció világában rejlő lehetőségek határait.

Feladatok:

What's waiting for you? ● Meglévő és új ügyfelek kezelése ● Daktela termékportfólió aktív értékesítése meglévő és új ügyfeleink számára ● Folyamatok adminisztrálása, bemutatók előkészítése és lebonyolítása. ● Tanácsadás ügyfeleink számára ● Meglévő ügyfelek nyilvántartásának kezelése ● Főbb ügyfelekkel való kapcsolattartás, jó kapcsolat ápolása ● Stratégiai Partnerek bevonása, kezelése ● Aktív szerep a Magyar piaci stratégiák kidolgozásában és kivitelezésében ● Értékesítési folyamatok felülvizsgálata hatékonyabb munkavégzés érdekében ● Kiállításokon és konferenciákon való részvétel.

Elvárások:

What should you not miss? ● Értékesítési tapasztalat IT, szoftver és/vagy telco megoldások területén ● Sikeres értékesítői tapasztalat ● Alapvető ismeretek a telco és telekommunikációs iparágról ● Magyar nyelv (anyanyelv), Angol (folyékony nyelvtudás) ● B kategóriás jogosítvány ● Gyakorlatias hozzáállás, nyitott új ismeretek elsajátítására ● Alapvető ismeretek a Call Center iparággal kapcsolatban - előny ● Meglévő értékesítési háló - előny ● AI eszközök használata, AI rendszerek értékesítésében szerzett tapasztalat - előny

Ajánlatunk:

What would you get? ● Bónusz - Az alapbér mellett, havi díjazási formában a munkatárs teljesítménye alapján ● 5 hét szabadság ● Céges laptop és telefon ● Rugalmas munkaidő ● Nemzetközi környezet ● Minden szükséges technikai képzést és támogatást biztosítunk - Greenhorn tréning Prágai központunkban ● Rugalmas home office lehetőség

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›