Kik vagyunk mi?
Mi vagyunk a Daktela! Felhő alapú contact center megoldásokat fejlesztünk (CCaaS -
contact-center-as-a-software). Termékünk lehetővé teszi, hogy a cégek könnyedén, átláthatóan, egy
helyen, különböző kommunikációs csatornákon keresztül kezeljék az ügyfél megkereséseket - telefon,
e-mail, webchat, SMS, közösségi média stb. - és mindezt bárhonnan, egy web böngészőn keresztül
elérve. Teljes körű, mindent egyben magában foglaló megoldást nyújtunk ügyfeleinknek, beleértve a
telekommunikációs és tanácsadási szolgáltatásokat is. Természetesen mindent automatizálhatunk AI
segítségével.
Megközelítésünknek és technológiánknak köszönhetően több mint 1200 ügyfél, a legkülönbözőbb
iparágakból és méretű vállalkozások közül, választotta megoldásunkat, köztük olyan márkák, mint a
Notino, Kifli, Footshop, Pepita, OBI, Barion Payment és még sok más.
Globális jelenlétünket és csapatunkat bővítjük, és most lehetőséged van a Daktela csapatának részévé
válni Magyarországon. Képzeld el, hogy minden nap egy lehetőség a tanulásra, fejlődésre és
innovációra. Egy hely, ahol a professzionalizmus barátságos légkörrel párosul, és mindenki hozzájárul a
vállalat sikeréhez. Ez a Daktela környezete. Csatlakozz hozzánk, és légy részese egy csapatnak, amely
folyamatosan feszegeti a kommunikáció világában rejlő lehetőségek határait.
Feladatok:
What's waiting for you?
● Meglévő és új ügyfelek kezelése
● Daktela termékportfólió aktív értékesítése meglévő és új ügyfeleink számára
● Folyamatok adminisztrálása, bemutatók előkészítése és lebonyolítása.
● Tanácsadás ügyfeleink számára
● Meglévő ügyfelek nyilvántartásának kezelése
● Főbb ügyfelekkel való kapcsolattartás, jó kapcsolat ápolása
● Stratégiai Partnerek bevonása, kezelése
● Aktív szerep a Magyar piaci stratégiák kidolgozásában és kivitelezésében
● Értékesítési folyamatok felülvizsgálata hatékonyabb munkavégzés érdekében
● Kiállításokon és konferenciákon való részvétel.Elvárások:
What should you not miss?
● Értékesítési tapasztalat IT, szoftver és/vagy telco megoldások területén
● Sikeres értékesítői tapasztalat
● Alapvető ismeretek a telco és telekommunikációs iparágról
● Magyar nyelv (anyanyelv), Angol (folyékony nyelvtudás)
● B kategóriás jogosítvány
● Gyakorlatias hozzáállás, nyitott új ismeretek elsajátítására
● Alapvető ismeretek a Call Center iparággal kapcsolatban - előny
● Meglévő értékesítési háló - előny
● AI eszközök használata, AI rendszerek értékesítésében szerzett tapasztalat - előnyAjánlatunk:
What would you get?
● Bónusz - Az alapbér mellett, havi díjazási formában a munkatárs teljesítménye alapján
● 5 hét szabadság
● Céges laptop és telefon
● Rugalmas munkaidő
● Nemzetközi környezet
● Minden szükséges technikai képzést és támogatást biztosítunk - Greenhorn tréning Prágai
központunkban
● Rugalmas home office lehetőség