Feladatok:

  • Az értékesítési csapat (különösen a külső sales kolléga) napi munkájának támogatása, adminisztratív és szervezési feladatok ellátása
  • Beérkező vevői megrendelések kezelése, feldolgozása és nyomon követése
  • Rendelések visszaigazolása, a szállítási státusz egyeztetése és a vevői igények kezelése
  • Lejárt számlák nyomon követése, kapcsolattartás a pénzügyi osztállyal, és szükség esetén közvetlen kapcsolatfelvétel a vevőkkel a fennálló fizetési problémák megoldása érdekében
  • Szoros együttműködés az értékesítési, logisztikai és pénzügyi csapattal, a hatékony kommunikáció és információáramlás biztosítása érdekében

Partnerünk egy családi vállalkozás, amely négy generáció óta jelen van a csomagolóiparban. Az évek során szolgáltatásaik és tudásuk bővülésével kiváló minőségű csomagolási megoldásokra specializálódtak, és küldetésük, hogy vezető szerepet töltsenek be a fenntarthatóságban, kiemelkedő ügyfélközpontúsággal és magas hozzáadott értékkel. Bővülő csapatukba keresünk Értékesítést támogató munkatársat Szeged környéki telephelyükre!

  • Felsőfokú végzettség 
  • Értékesítésben szerzett 1-3 év tapasztalat
  • Kommunikációképes, aktív angol nyelvtudás
  • Pontos, precíz munkavégzés, elkötelezett hozzáállás
  • Önálló munkavégzésre alkalmas, jó problémamegoldó, csapatban is együttműködésre kész személyiség
  • Stabil, multinacionális vállalati háttér, amely kiváló minőséget, innovatív technológiákat és fenntartható megoldásokat képvisel
  • Megegyezés szerinti alapbér, teljesítményalapú bónusz, bejárási támogatás
  • Betanulást követően heti 1 nap home office lehetőség
  • Kiváló szakmai fejlődési lehetőség
  • Egyszerre multinacionális és családias légkör, nyitott és támogató lokális, valamint nemzetközi csapat
  • Modern munkakörnyezet, professzionalizmus

Munkavégzés helye:

Szeged

Munkavégzés helye

Jelentkezem az állásra ›