A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb ICT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.
- SAP alkalmazások 2. és 3. szintű támogatása modulfüggetlen módon
- SAP alkalmazások zökkenőmentes működésének biztosítása
- Felmerülő hibák javítása
- Ügyféllel való kommunikáció a hiba megoldásával kapcsolatosan
- Rendszer frissítések, verzióváltások végrehajtása
- Migrációk lebonyolítása
- Készenléti feladatok ellátása
Végzettség:
- SAP Basis üzemeltetési területen szerzett tapasztalat
- ITIL folyamatok ismerete
- Magabiztos angol nyelvtudás mind írásban, mind szóban
- Sybase ASE haladó szintű ismerete
Előnyök:
- Csapatjátékos
- Nyitott az új technológiák megismerésére, új ismeretek elsajátítására
- Szívesen osztja meg tudását, tapasztalatait kollégáival
* Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest