A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb ICT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.

  • SAP alkalmazások 2. és 3. szintű támogatása modulfüggetlen módon
  • SAP alkalmazások zökkenőmentes működésének biztosítása
  • Felmerülő hibák javítása
  • Ügyféllel való kommunikáció a hiba megoldásával kapcsolatosan
  • Rendszer frissítések, verzióváltások végrehajtása
  • Migrációk lebonyolítása
  • Készenléti feladatok ellátása

Végzettség:

  • SAP Basis üzemeltetési területen szerzett tapasztalat
  • ITIL folyamatok ismerete
  • Magabiztos angol nyelvtudás mind írásban, mind szóban
  • Sybase ASE haladó szintű ismerete

Előnyök:

  • Csapatjátékos
  • Nyitott az új technológiák megismerésére, új ismeretek elsajátítására
  • Szívesen osztja meg tudását, tapasztalatait kollégáival

* Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.

Munkavégzés helye:

Budapest, Debrecen, Szeged, Pécs

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›