A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb ICT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.
A Deutsche Telekom MMS GmbH 2019 óta ügyfele és üzleti partnere vállalatunknak és alapvetően a DTAG csoport meghatározó innovációs és digitalizációs szolgáltatója. Ezen dinamikusan fejlődő üzletág magyarországi csapatába keresünk ambiciózus, németül magabiztosan beszélő, tapasztalattal rendelkező szakembert. A projektünk célja német egészségbiztosító cégeknek és nemzetközi kereskedelmi ügyfeleinknek a szolgáltatásait támogassuk web elemzéssel és személyre szabott megoldásokkal.Amennyiben szereted a kihívásokkal teli, változatos munkakört, hétköznapjaid az agilis munkavégzés jegyeiben töltöd és szívesen használod a nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során, Te vagy a mi emberünk!
Csatlakozz csapatunkhoz, és válj ügyfélmenedzsment és szolgáltatásfejlesztés mesterévé!
Keressük új kollégánkat, aki kiemelkedő tapasztalatával és vezetői képességeivel hozzájárul ügyfeleink elégedettségéhez és projektjeink sikeréhez.
Feladatok:
- Ügyfélkapcsolatok kezelése és a kapcsolódó elvárások összehangolása.
- Az ügyfél elégedettségének biztosítása, szolgáltatási szintek teljesítése.
- Szakértői tanácsadás és információk biztosítása ügyfelek számára.
- Pozitív és negatív visszajelzések hatékony kezelése.
- A projektek időzítésére, minőségére és költségeire vonatkozó szerződéses követelmények teljesítésének biztosítása.
- Ügyfélspecifikus fejlesztési lehetőségek és növekedési potenciál kidolgozása.
- Szolgáltatások optimalizálása hatékonyságmérési technikákkal.
- Kockázatok értékelése és akadályok elhárítása.
- Komplex megoldási koncepciók kidolgozása és végrehajtása.
- Ügyfél-specifikus stratégiák támogatása és versenyelőny biztosítása.
- Minőségi szabványok meghatározása és betartatása.
- Projekt-KPI-k meghatározása és követése.
- Csapatspecifikus célok definiálása és megvalósítása.
Végzettség:
Elvárások:
- 2-3 év tapasztalat hasonló pozícióban.
- Haladó szintű német nyelvtudás, angol nyelvismeret előnyt jelent.
- Ügyfélmenedzsment és stakeholder-kezelési tapasztalat.
- Problémamegoldó képesség és eredményorientált hozzáállás.
- Jó moderációs készségek és határozott személyiség.
- Önálló munkavégzési képesség és döntéshozatali készség.
Amit kínálunk:
- Izgalmas kihívásokkal teli pozíció, amely lehetőséget biztosít szakmai fejlődésre.
- Nemzetközi környezet, ahol ügyfelekkel és partnerekkel dolgozhatsz együtt.
- Barátságos és támogató csapat, amely értékeli a proaktivitást és az innovációt.
* Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest