A hirdetés már lejárt!

Service Desk / 2nd Level - Cloud Services

Feladatok:

Feladatok:
  • Elsődleges kapcsolattartás üzleti ügyfelekkel
  • Technikai szolgáltatási portfolió teljes körű kezelése, beleértve a belső és külső szoftverpartnerekkel való kapcsolattartást
  • A szolgáltatási esetek határidőn belüli megoldásának biztosítása, miközben fenntartja a kiváló ügyfélkommunikációt
  • Belső és külső riportok készítésének támogatása
  • Üzleti ügyfelek technikai problémáinak elemzése és megoldása
  • 1st Level támogatásból vagy más osztályoktól érkező feladatok kezelése
  • Microsoft Cloud-szolgáltatások, különösen az Office365 magabiztos használata
  • Nagyvállalati ügyfelek számára nyújtott tanácsadási és migrációs projektek támogatása

Elvárások:

Elvárások:
  • Ügyfélkezelési és IT területen szerzett szakmai tapasztalat
  • Fontos, 2nd Level / Service Desk tapasztalat, különösen IT alkalmazások terén
  • Előny, ha van már tapasztalatod helyi Microsoft Server termékekkel, különösen Microsoft Exchange és AD-adminisztrációval kapcsolatban
  • Ügyfélközpontúság
  • Rugalmasság a munkaidő-beosztás tekintetében
  • Magas szintű önállóság és motiváció
  • Csapatmunka
  • Gyors tanulás új feladatok elsajátítása során
  • Üzleti ügyfelek igényeinek megértése
  • Magabiztos német és angol nyelvtudás szóban és írásban

Előnyök:

Előnyt jelent: • Microsoft Server-termékekre vagy Cloud szolgáltatásokra vonatkozó MSFT tanúsítvány (pl. MCP, MCSA, MTA)

Munkavégzés helye

Magyarország