Feladatok:
- Elsődleges kapcsolattartás üzleti ügyfelekkel
- Technikai szolgáltatási portfolió teljes körű kezelése, beleértve a belső és külső szoftverpartnerekkel való kapcsolattartást
- A szolgáltatási esetek határidőn belüli megoldásának biztosítása, miközben fenntartja a kiváló ügyfélkommunikációt
- Belső és külső riportok készítésének támogatása
- Üzleti ügyfelek technikai problémáinak elemzése és megoldása
- 1st Level támogatásból vagy más osztályoktól érkező feladatok kezelése
- Microsoft Cloud-szolgáltatások, különösen az Office365 magabiztos használata
- Nagyvállalati ügyfelek számára nyújtott tanácsadási és migrációs projektek támogatása
Elvárások:
- Ügyfélkezelési és IT területen szerzett szakmai tapasztalat
- Fontos, 2nd Level / Service Desk tapasztalat, különösen IT alkalmazások terén
- Előny, ha van már tapasztalatod helyi Microsoft Server termékekkel, különösen Microsoft Exchange és AD-adminisztrációval kapcsolatban
- Ügyfélközpontúság
- Rugalmasság a munkaidő-beosztás tekintetében
- Magas szintű önállóság és motiváció
- Csapatmunka
- Gyors tanulás új feladatok elsajátítása során
- Üzleti ügyfelek igényeinek megértése
- Magabiztos német és angol nyelvtudás szóban és írásban
Előnyök:
Munkavégzés helye
Magyarország