Magyarország legvonzóbb munkáltatója 2025-ben (a Randstad reprezentatív felmérése szerint) a Deutsche Telekom IT Solutions, a Deutsche Telekom Csoport leányvállalata. A cég több mint 5300 munkavállalójával széles körű IT és telekommunikációs szolgáltatásokat nyújt. Több száz nagyvállalati ügyféllel rendelkezik Németországban és más európai országokban.A DT-ITS 2019-ben elnyerte a HIPA „Legjobb Oktatási Együttműködés” díját, valamint ugyanebben az évben a „Legetikusabb Multinacionális Vállalat” elismerést. A cég folyamatosan fejleszti budapesti, debreceni, pécsi, illetve szegedi telephelyeit, és keresi a képzett IT szakembereket csapatába.
 

    A tömegközlekedési (ÖPNV) részleg innovatív, teljes körű szolgáltatásokat nyújt a tömegközlekedési szektor számára, támogatva partnereinket a digitalizáció felé vezető úton. A digitális infrastruktúra, a digitális közlekedésirányítás és a digitális utasélmény terén szerzett szakértelemmel lehetővé téve a tömegközlekedési szolgáltatók számára, hogy biztonságos, hatékony és utasbarát mobilitási megoldásokat nyújtsanak.

    Tevékenységi körünkbe tartozik a következő szolgáltatások mögött álló IT-infrastruktúra támogatása:

    •     TETRA: Tanácsadás, mérnöki munka és projektmenedzsment digitális rádióberendezések telepítéséhez, tömegközlekedési ügyfelek igényeire szabva. Fő hangsúlyt fektet a földalatti (metró) kommunikációs infrastruktúrákra, biztosítva a megbízható digitális kommunikációt.

    •     ITCS (Intermodal Transport Control System): Az összes tömegközlekedési jármű központi felügyelete és irányítása egyetlen irányító központból, biztosítva a zavartalan működést.

      A technológiai innovációt átfogó tanácsadási és projektmenedzsment szakértelemmel ötvözve olyan átfogó megoldásokat kínálunk, amelyek modernizálják a tömegközlekedési rendszereket, javítják a működési teljesítményt és az utasok élményét.

       

      Főbb feladatok

    • Alkalmazások és rendszerek 3. szintű technikai támogatása, hibák elemzése és megoldása.
    • Incident, Problem, Change és Configuration Management folyamatok végrehajtása ITIL-alapokon.
    • A rendszerüzem folyamatos monitorozása, hibák korai felismerése és megelőző intézkedések bevezetése.
    • Új verziók telepítése, migrációk támogatása és release folyamatok előkészítése, tesztelése.
    • Referenciakörnyezetek és éles rendszerek előkészítése, konfigurálása és karbantartása.
    • Skriptelés és rendszerbeállítások készítése biztonsági mentéshez, visszaállításhoz és más üzemeltetési funkciókhoz.
    • Dokumentációk naprakészen tartása – konfigurációk, folyamatleírások, hibaelhárítási útmutatók.
    • Ügyfélmegbeszéléseken és projekttalálkozókon való részvétel, szakmai támogatás biztosítása.

    Végzettség:

    Elvárások

    • Felsőfokú informatikai végzettség vagy azzal egyenértékű szakmai tapasztalat.
    • Legalább 3 év tapasztalat alkalmazásüzemeltetésben / L3 support területen.
    • Kiemelkedő adatbázis-kezelési ismeretek (különösen Oracle DB).
    • Adatbázis-struktúrák és -karbantartás magas szintű ismerete.
    • Alapvető Linux ismeretek (shell scriptelés, logok elemzése, alapadminisztráció).
    • Java alkalmazások működésének megértése, hibák elemzése (nem fejlesztői szinten).
    • Release- és changemenedzsment tapasztalat komplex rendszerekben.
    • ITIL-alapú folyamatok ismerete (Incident, Problem, Change).
    • Kiváló német nyelvtudás (minimum B2, szóban és írásban).
    • Készenlét és rugalmasság terheléses időszakokban vagy hétvégi munkákhoz.

      Előnyt jelent

    • ITIL tanúsítvány vagy korábbi ITSM tapasztalat.
    • Change Management és Release Management gyakorlat nemzetközi környezetben.
    • Ismeret JavaScript-alapú alkalmazások üzemeltetésében vagy integrációs folyamatokban.
    • Tapasztalat monitoring- és automatizálási eszközökkel.

    * Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.

    Munkavégzés helye:

    Budapest,Debrecen,Pécs,Szeged

    Munkavégzés helye

    Budapest

    Jelentkezem az állásra ›